לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

החיים שלי בקאפה




נכתב על ידי , 31/8/2008 13:59   בקטגוריות בירה, הערות אישיות, קומיקס, שחרור קיטור  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-19/9/2008 20:27
 



מסיבת רחוב של ברוקן פינגרז ויריד ספרים וקומיקס הערב בחיפה!


והיום, לחיפאים הספונטאנים:

החל מ-18:00 ועד 23:00
רחוב מסדה

מסיבת רחוב של הברוקן פינגרז!
מוזיקה חיה!
דוכני יד שניה!
כיף תימני!
בועות סבון!
ספרים!
מסז'ים! (לא כתוב מאיזה סוג)
ג'גלינג!
טיפולי טחורים לילדים ועוגות גבינה עם פירורים!
שני מעגלי שיח של המכללה החברתית!
וכמובן -
קומיקס של הוצאת דימונה
ושל עדי סנד עם הקופסונים שלו!

הכניסה חינם!
בואו בהמוניכן!

נכתב על ידי , 28/8/2008 12:44   בקטגוריות פנזינים וכו', אופנה, בירה, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, ירידים, פאנק, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיפאי ב-13/3/2009 00:23
 



מיזה


אני לא יכול לישון.

יש איזה ענייני עבודה שמוציאים אותי מכליי מרוב עצבים ותסכול.

אני כותב אימייל, שולח אותו, ואז מסתובב שעתיים בחדר בעצבים.



אבל מעבר לזה, אני ער גם כי אני דואג לדביל הקטן.

מיזה, חתול הסטודיו, עבר ניתוח והוציאו לו גידול בגודל הראש שלו מהבטן.

הוטרינר שלח את הגידול לביופסיה, ובעוד שבוע נדע אם זה סרטני או סתם.

והוא עוד לא בן חצי שנה!

עכשיו הבטן שלו מלאה תפרים, ומלאה בדבק חתולים מסתורי שמשום מה הוא בצבע כסף נוצץ.

עכשיו הוא ישן במיטתי, וכל חמש דקות אני הולך לבדוק שהוא עדיין נושם.

הוא טיגריס חזק, מתאושש מהר, אבל הוא עדיין מעוך מהניתוח.

אני אפילו לא יכול לצאת להסתובב ברחובות כדי להפיג את התסכול, כי אני פוחד שיקרה לו משהו כשאני בחוץ.

כבר נפטר לי חתול קטן פעם במיטה, ונועה לא תסלח לי לעולם אם זה יקרה גם הפעם.

אז תרגיש טוב, דביל, ודיר באלאק שלא תהיה לי מסורטן עכשיו, אני באמת לא צריך את זה.

נ.ב. ליברייטור - את אמא לתפארת. בחיים לא פגשתי חתול כזה רגוע ושקט ונחמד אל כל אדם. אפילו הוטרינר לא הבין איך החתול לא מפסיק לגרגר אפילו באמצע שהוא מקבל אינפוזיה לווריד של הרגל. (ליברייטור גידלה את מיזה עד גיל חודש בערך).

נכתב על ידי , 28/8/2008 04:56   בקטגוריות הערות אישיות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-31/8/2008 14:39
 



דב חנין לראשות העיריה - הקמפיין כבר התחיל


כן כן, הפוליטיקאי הנערץ עלי דב חנין רץ לראשות העיריה.
אני עוד בהתאוששות ממאורעות הקיץ הסוערים, אבל כבר פצחתי בהכנות לתרומתי לקמפיין. זה עוד לא מוכן, אז בינתיים קבלו קישור לאתר הקמפיין הלא רשמי של כמה בלוגרים ידועים, תחת השם "איך הופכים דב לראש עיר".

הקמפיין שלהם רץ בקושי שבוע וכבר הבלוג שוקק ביוזמות יצירתיות.
אחת השוות שבהן היא כנראה הדיל של חולצת איי דב תל-אביב בעשרים ש"ח בלבד!
כשיהיה לי עשרים שקל אני מבטיח לרכוש אחת!



ויש גם תמונות של כוסיות מדגמנות את החולצה ואת התיק ואת הטמפון, חפשו שם.

חנין עצמו יופיע לייב ברשת ביום שלישי!

הנה:

דב חנין, מועמד עיר לכולנו לראשות עיריית תל אביב יפו, יתארח וידבר על החזון שלו בנושאי פעילות סביבתית, חינוך, קהילה, תחבורה ותרבות.
יום שלישי, 26/8/08, 15:30 בקהילת תל אביב בדה מרקר קפה. אפשר כבר עכשיו לפרסם שאלות לדיון.



יואב גולדרינג, פעיל בעיר לכולנו, ירצה על מי לקח לנו את תל אביב, וידון בין השאר בשאלות הבאות:
• איך הפך רחוב שינקין מרחוב אוונגרדי מחתרתי לקניון מותגים פתוח?
• מהי המשמעות של מדיניות הנדל"ן הדורסנית של עיריית תל אביב?
• האם סטודנטים יוכלו לגור במרכז העיר בעוד עשר שנים?
יום שלישי, 26/8/2008, 20:00 בסלון ברלין, רח' ישראל נג'ארה 15, ת"א.
פרטים נוספים על ההרצאה: יעל סלומה 054-5843083; אייל וייס 054-551440

נכתב על ידי , 25/8/2008 20:15   בקטגוריות אמנות פוליטית, אקולוגיה, הומניזם, חברה וכלכלה, סוציאליזם, עירוני, פוליטיקה, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העלמה עפרונית ב-28/8/2008 09:20
 



השקות קומיקס נוצצות השבוע: רק רחלי


רחלי מזמינה את כולם להשקה של ספרה הראשון, "הצד האחר של העולם":



"בשעה טובה יצא לאור רומן הקומיקס שלי בהוצאת "בבל", ואתם מוזמנים לאירוע ההשקה החגיגי!

 

בהשקה תוכלו בין השאר לרכוש את הספר במחיר המוזל ביותר שאצליח להשיג לכם, רק כי אתם חמודים!

 

המאורע יתרחש ביום רביעי, ה-20.8.08, בשעה 19:00, ב"הנסיך הקטן" (סמטה פלונית 3, תל אביב).

בהמשך הערב נמשיך לאפטר-פארטי קצת פחות רשמית (מיקומה יימסר בהמשך), כדי להשתחרר מהגבלות המקום שאוסר עלינו להשתולל אחרי השעה 21:00. אז בבקשה, השתדלו להגיע מוקדם.

 

וגם: מי שיכולים, נא להגיע בלבוש שחור-לבן, בוואריאציה המועדפת עליכם.

 

מחכה מאוד לראות אתכם,

 

רחלי הנרגשת."




תיקון טעות: רותו וירמי לא הזמינו את כולכם להשקה שלהם, רק אותי.

עמכם הסליחה.

נכתב על ידי , 18/8/2008 11:04   בקטגוריות ספרים, עירוני, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלנדון ב-26/8/2008 18:35
 



יונתן וקסמן קריקטוריסט+כתבות קומיקס בעיתונות


אז באתר כלכליסט העלו לא מזמן ארכיון שבו ניתן לצפות בכל הקריקטורות שיוצר שם יונתן וקסמן במדורו היומי הקבוע בעיתון.




וקסמן מתגלה כאן כקריקטוריסט מעולה. ממוקד, ועם הרבה רעיונות חזקים.
הרבה מההומור של וקסמן מזכיר לי את הקריקטורות של גארי לארסון, יוצר "The Far Side". הומור נונסנס של חפצים וחיות מדברים.
כמה מאנשי העסקים מדושני העונג שלו הזכירו לי את ריק גירי (Rick Geary).

אני קצת חוזר לעניינים עם הבלוג, אחרי תקופה ארוכה שבה לא היה לי זמן לטפל בו כמו שצריך. גם אני קצת התבעסתי שלא עשיתי את הסקירה השנתית של הפרסומים החדשים, אבל הצופר עשו עבודה טובה בסה"כ. מקווה שבשנה הבאה יהיה לי זמן.

יחד עם פסטיבל הקומיקס הוצפו העיתונים בכתבות וראיונות על קומיקס. במוסף הארץ זוכה רותו לשער ולראיון נרחב:



ובוינט זוכים עדי ושחר לסקירה במסגרת איזה פרוייקט לטו באב.




אלית אבני העלתה בפייסבוק גלריית צילומים מהפסטיבל.

הסדנא של נועה ושלי הולכת די טוב, אני חושב, בייחוד בהתחשב בזה שזאת הפעם הראשונה שאנחנו מעבירים אותה.
הצלחנו להתאים אותה גם למשתתפים שבאו לכל המפגשים וגם למזדמנים שבאו רק לאחת.
יצאו סיפורים די מצחיקים, ואולי נעלה כמה לפה אחרי הסדנא המסכמת של היום.
נכתב על ידי , 16/8/2008 12:23   בקטגוריות הערות אישיות, עיתונות, פסטיבל הקומיקס 2008, קומיקס, קומיקס ישראלי, קריקטורות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליתוס ב-16/8/2008 13:35
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)