לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

פוסטמונות: טיול בתל אביב, אחר צהריים בצפון הישן.


האמת היא שזה רק ממש תחילת הטיול, כי אז נגמר המיץ למצלמה, אבל מה זה חשוב.

 


זה הבניין שלי, את המרפסת שלי לא רואים, היא מימין מאחורי העצים.


זמנהוף.












דובנוב 19 בערך





אודי.

נכתב על ידי , 18/9/2012 18:42   בקטגוריות טיול בוקר שבת, עירוני, צילום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חדוה ב-23/9/2012 08:45
 



בראשית פרק י"ב פסוק י'


בראשית פרק י"ב פסוק י': וַיְהִי רָעָב בָּאָרֶץ; וַיֵּרֶד אַבְרָם מִצְרַיְמָה לָגוּר שָׁם כִּי-כָבֵד הָרָעָב בָּאָרֶץ. ויעצרו אותו המצרים בגבול, ויתנו לו לגסוס למוות במדבר
וכך לא נוצר העם היהודי!

 



נכתב על ידי , 12/9/2012 01:28   בקטגוריות גזענות, דמוקרטיה, דת ואמונה, התחממות גלובלית, ניאו-נאצים יהודים, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת, צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-18/9/2012 02:20
 



האחיות קראמאזוב בהופעה בצימר, 10.9.12


מדבר.

 

אריאל קן, פאולינה פוגל, כנרת לוריא וניר מטרסו.
אקורדיון א', טאמבורין, מטאלופון, שייקר מאורז ומוסקט, אקורדיון ב', גיטרה חשמלית א', סנייר, יוקללי, היי-הט, סנייר צעצוע, באס, גיטרה חשמלית ב', מנדולינה, גיטרה אקוסטית, מצילה קטנה.

 

 

הייתי בהופעה בצימר. לא ידעתי איך הם יהיו. הייתי בהופעות של פאולינה וניר בעבר, אבל אני חושב שזה היה בהרכבים אחרים, אולי אני טועה, לא זוכר.

היה טוב.

 

את ניר מטרסו אני מכיר כבר הרבה שנים מפנזיני קומיקס ומלהקת המהפכה המיותרת ז"ל. את פאולינה פוגל אני מכיר גם כן דרך הקומיקס, ואח"כ מתאגיד האופנה והקומיקס 220 וולט.

 

מזמן לא הייתי בצימר, פעם ראשונה שלי בצימר המורחב מאחורה. קצת יותר גדול ופחות צפוף, יותר מאוורר ונעים, ועדיין מחיר הכניסה 10 ₪ ומחיר החצי גולדסטאר 10 ₪, ובקהל יש 30-50 איש.

 

אני אוהב את הצימר. תמיד בהתחלה יש תחושה של מסיבת כיתה של היפסטרים שכולם מכירים את כולם חוץ ממך, אבל זה מתפוגג אחרי הבירה הראשונה. חוצמזה גם אני מכיר שם כמה פרצופים.

 

בהתחלה קצת בעיות סאונד, אבל אחרי השיר השני הסאונדמן נזכר להדליק את הרמקול האחורי ואז הכל התיישב כמו שצריך והם נשמעו טוב וזה התחיל לרוץ ולעבוד.

 

אם אני אנסה לתאר, מוזיקת לילה חולמנית, הזכיר לי סטריאולאב בגרסת לייב רזה.

וזאת הייתה חתיכת מחמאה, אם לא הבנתם.

פסקול נהדר לנסיעת לילה במדבר.

פה ושם קצת יותר סוער.

 

גם שרו על מדבר באחד השירים, אבל זה היה מזכיר לי מדבר גם אם לא היו שרים על מדבר.

 

במוזיקה בשפות אחרות קל לי להתעלם מהמילים ולהתחבר למוזיקה. בעברית המוח שלי לא מרפה, ומתעקש להתמודד גם עם המילים. במילים קלישאות לרוב. לא חשוב, אני זורם.

 

פאולינה שרה טוב, ניר הייתי מעדיף שתשיר בקול יותר נמוך ותשמע פחות חנון אבל מה אני מבין במוזיקה.

כל שיר מתחלפים בכלים, האקורדיוניסטית הופכת לסולנית והמנדוליניסט נהיה מתופף וכן הלאה.

 

מעניין באמת אם יהיה לי כסף לאינדינגב או אם ישארו כרטיסים.

 

בקיצור נהניתי מאוד, אם זה לא היה ברור.

ואני מתנצל בפני ההרכב על הקישור הבא.

 

אמרתי מדבר? בינתיים במדבר, מיטב חיילי הצבא המוסרי בגלקסיה עורמים בני אדם גוססים על יריעות פלסטיק, וגוררים אותם למות לאט לאט במדבר. הבני אדם מתחננים שפשוט ירו בהם למוות, אבל לא. מיטב בחורינו רק מבצעים פקודות.

 

כל הכבוד, סגן אלוף דולב קידר, כל הכבוד, תת אלוף נדב פדן. כל הכבוד גם לנתניהו, ברק, ישי, גנץ, גרוניס.

אם היה צדק בעולם, הייתם כולכם גוססים עכשיו במדבר.

מכיוון שאין, תדליקו שטר של מאה דולר ותציתו עוד סיגר.

נכתב על ידי , 12/9/2012 00:26   בקטגוריות ביקורת הופעות, מוזיקה, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור חיפאי: פסטיבל תרבות אינדי 11-13 בספטמבר


"סיפור חיפאי" (קישור לאירוע בפייסבוק)
פסטיבל ספרות ותרבות חיפאית - אירועי תרבות רב לשוניים ברחבי חיפה
11– 13 בספטמבר 2012 
ביום שלישי הקרוב נפתח בחיפה פסטיבל "סיפור חיפאי" השלישי, והפעם בדגש סיפור וקהילה. כמו בשנים הקודמות, הקהל מוזמן להגיע לאירועי תרבות מקוריים המתקיימים בשפות שונות, ובשכונות שונות בחיפה, וכך לפגוש את לבה הפועם של העיר. 
מצורפת התוכניה.
הכניסה חופשית.

יוזמת ומפיקה את הפסטיבל - קבוצת "עט לשינוי- חיפה".



נכתב על ידי , 4/9/2012 22:46   בקטגוריות פנזינים וכו', אמנות, דו קיום, הרצאות וסדנאות, ירידים, ספרים, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 47

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)