לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על החיים, ההתבגרות, הזוגיות, ההורות, החברה הישראלית, תהיות על מהות הדת היהודית ומקומה בחיים המודרנים ויחסי דתיים-חילוניים. הדרמות והדילמות הקטנות של החיים.

Avatarכינוי: 

בת: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

התיקונצ'יקית – הסבה מקצועית בתפקידי המינים






אני מחזיקה בדעות פמיניסטיות רוב הזמן, אבל מודה שהיה לי מאוד נוח אם הייתי מתחתנת עם בעל שיודע לתקן את ה-כ-ל בבית, כמו מרבית הבעלים הנורמאלים. אבל מה לעשות שהתמזל מזלי להינשא דווקא לאיש עצמאי עם ידיים שמאליות, שהדבר היחידי שהוא יודע לעשות זה להחליף נורה. אני מתנחמת בעובדה שהוא יודע לעבוד קשה בשביל להביא את הכסף שיעבור לאנשי המקצוע המתאימים, אבל חוסר ההבנה בכלום, מערים בפנינו קשיים כשאנו מנסים לבחון אנשי מקצוע אמינים, שלא ינצלו את חולשתנו. אז לאט לאט אני לומדת "להסתדר לבד".
יחד עם הידיים השמאליות של בעלי היקר, תוקפים אותנו לאחרונה חוקי מרפי, ששמעו שאנחנו עוברים דירה (עוד שלושה שבועות !!!) והחליטו לקלקל דווקא עכשיו כל מיני דברים שנחו בשלום עד היום.
כך קרה שמנורת הנאון במטבח נשרפה, ולא ידענו איך מחליפים וגם אחרי שקניתי נורה חדשה וסטרטר (כי את זה בעלי ידע, אבל שכח שיש כבר סטוקים במגירה) זה לא הלך. שטפתי (סליחה, שטפנו) כלים בחושך במשך שבועיים, עד שנמאס לי. לקחתי כסא, עליתי, פרקתי וניסיתי ללמוד את המנגנון וראו זה פלא – הצלחתי לתקן! ואז חוקי מרפי ליגלגו עלי ונשרפה המנורה בשרותים. החלפתי ולא עזר. "צריך להחליף את כל הסיפור!" אמר האיש היקר. וכל יומיים אני שואלת "נו, מתי תסדר? אין לי מושג מה עושים עם זה". הערב נמאס לי לה.... בחושך, ולאחר שאמרתי לילדים שאם יקרה לי משהו אז שיקראו לשכנים, לקחתי סיכון, פרקתי, השוותי למנגנון אחר בבית, הברגתי והאינטואיציה "הנשית" עבדה שנית והנושא תוקן. עכשיו אני מדליקה נורות בזהירות.
כשסיפרתי לבעלי שתיקנתי, הוא צחק במבוכה ואמר: "אולי תפתחי עסק לתיקונים"...

לפני כשבוע רכשנו טלפון אלחוטי + משיבון + שיחה מזוהה. הזמנתי את שרות השיחה המזוהה מבזק ושמחתי שסוף סוף, כשאמא שלו מתקשרת, אני אדע מראש ואתן למישהו אחר לענות (-:. חלף יום, חלפו יומיים, והשיחה המזוהה לא עובדת. התקשרתי לבזק יום יום, ליורוקום גם כן וכל אחד "מאשים" את השני. (מכירים את זה?) בזק טוענים שהשרות מבוצע והתקלה במכשיר. יורוקום אומרים שזה לא יכול להיות, כי זה המכשיר הכי חדש עם אפס תקלות. "תחכי שבוע, בזק לא מתואמים עם המחשב שלהם" וכך אני בין הפטיש לסדן לא יודעת מה לעשות ("שאלו יהיו הצרות שלי", אתם ודאי אומרים), מחכה שבוע ונשבר לי. התלבשתי והתכוננתי ליסוע לתחנת התמיכה הקרובה (שהיא רחוקה מידי בשביל עצלנית בנהיגה כמוני), ארזתי את המכשיר ורגע לפני שיצאתי חשבתי לעצמי – אולי זה כמו מחשב: מאפסים, סוגרים, מוציאים חוטים, מחזירים ואולי יעבוד. וכך עשיתי. לסיום התקשרתי לבזק וביקשתי שיבדקו שוב את הקו. סגרתי את הטלפון, הם התקשרו והנס קרה – "שיחה מזוהה". לעולם לא אדע אם הפתרון היה "האיפוס" או "תיקון הקו" ע"י בזק, אבל העיקר שטרטרו אותי ועכשיו "בא לציון גואל".
מי יודע מה יקרה מחר.

נכתב על ידי , 24/6/2003 22:15  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



42,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)