לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על החיים, ההתבגרות, הזוגיות, ההורות, החברה הישראלית, תהיות על מהות הדת היהודית ומקומה בחיים המודרנים ויחסי דתיים-חילוניים. הדרמות והדילמות הקטנות של החיים.

Avatarכינוי: 

בת: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

הספירה לאחור



בימים אלה, כשאני כבר בספירה לאחור לקראת מעבר הדירה המיוחל, כנראה שקשה להימצא לידי - אני עצבנית פחד! אז מראש אני מודיעה לא להתייחס להערות עצבניות שלי. אני לחוצה. זה טבעי. את הדירה לפי החוזה אנו אמורים לקבל ב- 3.7 אך בחוזה המיוחד שלנו יש אפשרות לאחר 7 ימים ללא שיחשב הדבר להפרת חוזה וכך בעל הדירה העוד מעט לשעבר, החליט להיות מגעיל חסר אחריות (הגדרה של האיש שלי) ולמרות שהוא מקבל את המפתח לדירה השכורה אליה הוא עובר כבר השבוע, הוא עדיין לא התחיל לארוז את דירתו, ממתין לרגע האחרון וימסור לנו את הדירה רק בדקה ה-90, כלומר: 10.7. כל כך מעצבן, למרות שהכין אותנו מראש. היינו כל כך בסדר כל התקופה המייגעת הזו, אפילו הקדמנו את כל התשלומים כמעט ובחיי שלא מגיעה לנו התנהגות כזו.
היום התקשר בעל הדירה בניסיון למכור לנו שולחן מחשב שכנראה לא התחשק לו להוציא מהדירה למרות שסיכמנו בזמנו בע"פ שיש סיכוי שהוא ישאיר אותו אבל לא הסכים להתחייב על כך בחוזה. זה כל כך הרגיז אותי שהוא מנסה להרויח עלינו עוד כמה שקלים, שאמרתי לבעלי שאני לא רוצה ממנו שום דבר ובטח לא לרכוש את השולחן. ככה זה כשאתה יותר מבסדר עם מישהו. תמיד אתה מבין בסוף שהיית פרייר, כי לא זכית לתמורה הוגנת.





תגידו, לא נמאס לחברות האלה שמטרידות בטלפון עם כל מיני הצעות משונות?! לפני שעה קלה התקשרה אלי מישהי מאיזו חברה שנותנת יעוץ לתזונה נכונה, ושאלה באלגנטיות: "האם את גבירתי מכירה מישהו שמעוניין לרדת במשקל או לעלות?". ממש במילים אלו. כמה מצחיק. עניתי לאלגנטית שאני לא מעוניינת וברגע זה כל הזיוף נתגלה והיא טרקה לי את הטלפון בפרצוף.
כמה אופייני.





אני רוצה להמליץ הפעם על מוסיקה. מעולם לא עשיתי זאת כאן, אבל מדובר במשהו יחודי. לפני מס' ימים הגיע האיש שלי הביתה עם דיסק חדש שרכש. הוא מסוג האנשים שחייב לקנות לעצמו משהו, אם זה בגדים ואם זה דיסקים. הוא הבזבזן בבית - בטח כבר ספרתי על זה פעם.
במבט ראשון לא הבנתי מה מצא דווקא בדיסק הזה ואז כששמעתי, הכרתי שיר או שניים. מדובר ב''פרויקט של עידן רייכל'' ונכתב עליו שהוא מבריק והאלבום הנמכר ביותר בישראל. מה שנגע בי למעשה הוא שכל ריחות וצבעי החברה הישראלית עטופים יחד באריזה אחת. השירים הנפלאים והמוכרים לי: "אם תלך" (שיר מדהים ורומנטי) ו"בואי".




נכתב על ידי , 29/6/2003 19:23  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



42,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)