לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

.


כואב לי לחשוב על הימים שהיינו ביחד.

אני כל כך שלמה עם ההחלטה שלי עד שהנשמה שלי יוצאת וצועקת החוצה בקול שיחרור ענק עם הרבה אוויר מהריאות שזה כואב. 

ההקלה כואבת לי עד כדי כך שהחופש ממך נראה בלתי הגיוני לי. 

כל הצבעים מתערבבים ואפילו יש ימים שהם נעלמים והכל נע בין מסך שחור ללבן. 

אני יודעת שכאב זה מה שאתה החדרת בי והכאב לפני כן היה מינורי על ידו ובכל זאת, אני מבקשת את הכאב הזה בחזרה. 

השינוי הזה, החזרת הגלגל לאחור לפעמים נראית כל כך הגיונית עד שאני שוכחת את ההווה. 

להשלים עם ההריסות ולבנות מחדש. 

נכתב על ידי , 29/4/2012 00:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGal'ch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gal'ch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)