לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Through My Minds


No one can find me, ,here in my soul kicking and screaming , out of control Calm myself down now. No one can find me. No body here in my soul...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

צבא


חשבתי, ומצאתי לנכון לעדכן פה.

 

האמת היא שיש המון חדש.. אבל אין לי כח לפרט.

היום היתי אמורה להתחיל את סמינר א' , ואפילו שממש לא רציתי ,ארזתי תיקים ועליתי לירושלים, וכשהגעתי לשם שמעתי שאפשר לחתום דחיה, אז חתמתי דחייה לתאריך שיריק יוצא בו , ודפקתי דוח משם הביתה.

 

החיים לאט לאט מסתדרים..לפחות כך אני נוטה להאמין.. בזמן האחרון אני נאלצת לקבל הרבה החלטות חשובות, וזה מעצבן אותי ולא כייף לי. אחריות זה לא הצד החזק שלי.

 

אז אחרי שהיום עקצתי את המערכת, מחר אני חוזרת לבסיס ובגלל שמתוק שלי כל השבוע בקורס אנעף איזה ביומיות, אני הולכת לראות אתו 24 שעות ביממה.

 

קיצר ,אין לי כח אליכם , הלכתי להשלים שעות שינה


 

התגעגעתי קצת לדפוקות האלה, בימים הממש אחרונים של 'נתיב' אנה , אני אליסקה וסבטה


 

אני וליסקה

 




ובחזרה לשגרה שלי...

אני מסבירה לסטס מה אני צריכה ממנו - כוסות , חלב, שקיות גריסה וכו וכו :)


 

ולסיום הילדה הכי חמודה בצה"ל שאני מתה עליה , ג'ני

 



 


 

 

 

נכתב על ידי , 25/5/2008 21:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 67871061 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL!nka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L!nka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)