לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

כואב לי התחת


מהחורף אני מחפשת מורה ומסגרת לעשות בה עבודה עם הגוף. במרץ, אנה, שאותה אני מכירה מכאן, הכירה לי את דנה - מורה לאיינגר יוגה. שיעור הנסיון היה מדהים אבל היא הייתה לפני חופשה בהודו ואני ההתבאסתי שזה לא מושלם ושהסטודיו שלה נמצא אי שם בערבות בבלי.

בתחילת אפריל עשיתי מנוי לחדר כושר. נורא רציתי כבר להיות שם, לצלול פנימה. שילמתי הון בתשלומים, התחייבתי כך וכך ועוד לפני שתם החודש השני כבר ידעתי שזה ממש לא זה. זה גם הם שנורא לא נחמדים אבל גם אני, לא מתאים לי לעוף עם עצמי בתוך קירות המרתף וללכת על פס נע. זה אולי ההפך הגמור מלהיות מחובר לגוף - הכל שם כל כך רועש והמוני ויש מליון הסחות דעת טכנולוגיות. הייתה בי קצת אשמה שחתכתי בנקודת היציאה הראשונה אבל ידעתי שזה רק הכסף שאבד, זה לא "עוד כישלון".

בחודש שעבר כתבתי לדנה והיא הזמינה אותי שוב לסטודיו הבייתי שלה. בכל משך השיעור הרגשתי שייכת, הרגשתי נוח, וגם הרגשתי שאני עושה אחלה עבודה פיזית בלי לספור דקות לאחור. בתום השיעור ההוא הייתי כה הרפתקנית שעליתי על אופניים בפארק הירקון ורכבתי איתם, לראשונה אחרי כמה שנים טובות, עד לסוף הפארק. יכול להיות שזה היה נגמר שם אלא שהייתי ממש דלוקה מהחוויה והתקשרתי לאהוביק. הוא עודד אותי להמשיך עם ה"תל-אופן" עד הבית, רק לקחת את זה באיזי ועל המדרכה. עד בוגרשוב כבר הייתי מכורה.

כעבור שבועיים קניתי אופני-עיר סטנדרטיות לנשים, ולא כדי להכריח את עצמי לעשות עם עצמי משהו. כשהמושב עד הסוף למטה אני מגיעה עם הרגליים לרצפה ולא צריכה היקף גלגלים קטן כמו שחשבתי. יש להן סל קדמי והן לא מיוחדות או אישיות בשום אופן. ארקדי מהחנות אופניים אומר שאין מה להתלהב מהאופניים, הם רק הכלי, צריך להתלהב מהרכיבה.

אני מתלהבת, אני ממש מתלהבת. פעמיים בשבוע אני רוכבת לפסיכו בנורדאו ופעם אני רוכבת דרך הפארק עד לבבלי ובחזרה. כשהייתי במחזור רציתי לדחות את השיעור של היוגה אבל דנה אמרה שהיא תוציא אותי מהבאסה של היום הראשון, שהיוגה יכולה לעזור בכל מצב בחיים. השבוע היה זה התרגול השני ביום הראשון של המחזור וזה שוב עזר. כשאני יוצאת משם אני כמו בחורה שיצאה מתוך פרסומת למחזור. הקשב הזה לגוף על כל צדדיו, בלי להוציא שום חלק, הופך את התרגול לפסגה רוחנית של השבוע.

כשהייתי קטנה מאוד אהבתי לשחק טניס. שיחקתי מגיל 11-17 בחוגים וכמה שאהבתי לשחק תמיד התבאסתי להתלבש ולצאת מהבית, ותמיד היה את הדיון הפנימי "אולי לא היום?...אני כל כך עייפה...היה לי יום קשה...מחר יהיה לי יום קשה...אין לי כוח". אפילו אם תמיד הייתי חוזרת דלוקה ומרוגשת, גם בפעם הבאה הייתי מתחילה את הדיון מהתחלה.

כנראה שזה בגלל החשש הזה לפגוש את הגוף, בגלל הדחייה הפנימית שהפכה לאוטומט. למרות שאני כל כך אוהבת לרכב ולתרגל אני אצטרך להמשיך להזכיר לעצמי שאני אוהבת את זה ושזה עושה לי טוב, עד שהדחף הטבעי יתחלף, וגם אחרי. 

ובקשר לתחת מהכותרת, התפנקתי היום במושב חדש.
נכתב על ידי kuksta , 14/8/2012 21:37   בקטגוריות גופנפש  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-25/8/2012 01:45




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)