לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

מסלול המראה


כן, מזמן לא כתבתי. זה חסר לי מאוד וגם לא חסר לי כלל, בעת ובעונה אחת.

לעיתים נדמה לי שהעיסוק בטקסטים של אנשים אחרים מעשיר כמו לכתוב בעצמי. שלהכניס את עצמי בקטעים קטנים ובדיקוק עדין, זה בעצם אותו דבר כמו להביא את עצמי בקטע פרי עטי ובמנה גדושה. אבל זה לא אותו הדבר והחלק שאינו חופף בקשר הזה, בין כתיבה לעריכה, היבהב זמן מה. כעת הוא דולק קבוע ומזכיר לי שכאן יש בית ובית נועד שיגורו בו, גם אם זה לעיתים מרווחות יותר. ובכל זאת אין בי געגוע כי אני מרגישה כאן בבית גם כשאני לא כותבת, ולא רק בגלל העבודה, אלא כי המסך הזה של העריכה, הצפייה בבלוג, הקריאה של אחרים והתגובות, נטועים בי כמו עמודי תמיכה. הרצף שלי לא נשבר, מקווה שגם לקוראים לא, שאני נוכחת קבוע.

בכלל רציתי לכתוב משהו על אופניים אבל פתאום נראה שהעניין המרכזי כבר עלה. חשבתי להוריד קודם את המטא בלוגינג מהלב, ואחר כך אפילו למחוק את הפסקה, להתחיל את הפוסט מליבו. אולי זה בא עכשיו כי מחרתיים הבלוג שלי חוגג עשור (29.9.2002). אורך חייו מובן מאליו ובלתי נתפס באותו הזמן. לפעמים הוא הדבר הכי חשוב לי ולעיתים עוד תחנה בדרך. הוא מוכר לקהילה מאוד מסויימת וגם אלמוני במרקם הבלוגים בעברית.

אם לשאת נאום תודה לחברי האקדמיה - אני מרגישה שאת הרווח העיקרי מהבלוג קיבלו הקצוות המנוגדים והחלקים הדחויים בי, שנתקבלו כאן כחברים מן המניין. זכיתי בדבר האמיתי מעצמי ובאנשים שנכנסו לחיי דרך המסך.

לא בא לי לסיים ולכן נמשיך בתגובות

נכתב על ידי kuksta , 27/9/2012 17:04   בקטגוריות בלוגי סטייל, יש לי יומולדת, מטא כתיבה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-30/9/2012 22:22




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)