לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

הלב מתרחב


עצבנית שקמתי מוקדם ורכבתי בלי לשתות ובלי לאכול עד לפסיכו. בדרך חזרה אני עוצרת לארוחת בוקר. מגיע לי לאכול כמו בנאדם, שיגישו לי לשובע. האוויר - אירופה, האווירה - הכי חמסין. בפנים המראה מרגיש פחות סוריאליסטי והצל האפרפר עוזר לעיניים שלי, שנתמלאו כל הקיץ בשמש יוקדת, לנוח.

מאחוריי חולפת דמות מתנשפת ומתיישבת בשולחן המקביל אלי, פונה גם היא אל הרחוב. אני קוראת את מוסף החג של מעריב, מאז שהם מאויימים בסגירה אני רוצה לוודא שהם עדיין יוצאים לאור. הדמות, שמקבלת פתאום קווי מתאר, פונה אלי ושואלת אם אני מטפלת.

לא, אני לא מטפלת. למה?

כי את נראית נורא נחמדה ואני צריכה מטפלת לכמה שעות, אני לא מרגישה טוב, אני מוכנה לשלם

תראי, לא נראה לי שאוכל לעזור, יש לי עבודה אבל אם תתני לי את הפרטים שלך אולי אוכל לברר אם מישהו אחר יוכל

את חושבת על מישהו?

לא קופץ לי לראש עכשיו, לא

ואת לא תוכלי לעזור לי לכמה שעות?

לא אני צריכה לבשל לחבר שלי (שקר כלשהו) אני מצטערת

הבטתי בעיתון במבוכה ולא כל כך ידעתי מה לעשות. מצד אחד אני מאוד רוצה לעזור ומצד שני לא מתאים לי עכשיו תיק של כמה שעות. אני רוצה לברוח אבל גם להבין, אולי העזרה שהיא צריכה לא תשתלט לי על כל היום. בדרך כלל יש לה עזרה אבל היא נסעה לכבוד החג. היא תוהה אם אני יכולה ללכת איתה לבנק, אחר כך מתחרטת ורוצה עוף. היא נראית לי מאוד אינטליגנטית ומאוד מבולבלת. אני מציעה לעלות על האופניים ולהביא לה חצי עוף מבן יהודה. בדיוק אכלתי כזה ביום שישי והיה ממש עסיסי. לא זול התענוג אני מזהירה אבל ממש טעים. היא מחליקה שטר של 50 ועוד שטר של 20 ואני משלמת את החשבון שלי. פתאום אני מרגישה צורך להבטיח לה שאני לא מתכוונת לברוח עם הכסף. היא לא נראית לי מודאגת.

אני מקווה שהשעה לא מוקדמת מדי, מזל שערב חג היום, בטח יפתחו ויסגרו מוקדם. הצרפתייה הקטנה מחזיקה את מספרי העוף, חותכת באמצע החזה ומניחה במגשית עם המון תפוחי אדמה, בצד היא שמה אורז בקופסא. אני חוזרת מחייכת ומעניקה לה את שקית הנייר החומה עם מגשי האוכל, העודף והקבלה. את לא יודעת איך אני מודה לך, היא אומרת ומנשקת. הלכתי לצידה עד הבית, האופניים לצידי והעוף החם בתוך הסלסלה. נפרדנו בחיבוק.

איזה מעולה שפגשתי אותה היום, שלא הייתה בה את הבושה מלבקש עזרה, שהבנו אחת את הגבולות של השניה, ושהיא נתנה לי במתנה את השמחה הזאת שמזדחלת ללב אחרי שעוזרים.
נכתב על ידי kuksta , 30/9/2012 12:17   בקטגוריות הארות ומציאות, גופנפש  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miloli ב-3/10/2012 01:16




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)