לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

טעם אישי


כבר כמעט שנה שאני גרה ברחוב שמתכתב ישירות עם בוגרשוב ומשום מה תמיד בחרתי ללכת במדרכה שבצד המערבי, המדרכה של בתי הקפה. תראו מה זה הרגל. למרות שהיא עמוסה יותר וצרה יותר וכל כך קשה להידחס שם עם אופניים, אני כמעט לא מהדסת על המדרכה הדרומית. היום הייתי צריכה להגיע לסנטר וכיוון שהלכתי למיחזורית, חציתי את הכביש למדרכה הדרומית והלכתי שם עם פוקר המשוחררת מרצועה, לצד החנויות.

 

במדרכה הדרומית של בוגרשוב יש הרבה חנויות דומות. כמו בפלורנטין נגיד, שחנויות מאותו סוג מתקבצות יחד. גם כאן יש קיבוץ מסחרי של בגדים זולים ונעליים מגניבות. יש הרבה חנויות אופנה אורבניות-סקייטריות ונעליים סמי-ספורטיביות בצבעים והדפסים אופטימיים. יש גם חנויות בגדים עם מחירים כמו בקינג ג'ורג' ואיכות קצת מפוקפקת אבל עם החן ההיפסטרי השקט של בוגרשוב. חנויות הטפטים והפרקטים מהצד הצפוני זולגות גם לכאן, ויש אינספור מספרות, חלק מספרות של פעם עם מייבשי שיער כמו קסדות עצומות, וחלק ממודרן ומפונפן עד אימה. "בדרך לסנטר עוצרים בבוגרשוב" ולו רק כדי לעשות ווינדוו שופינג ולקבל השראה.

 

מזמן רציתי לכתוב כאן על כלבים ואנשים, וטרם יצא לי. כיוון שאני מטיילת עם הכלבה כל יום, אנחנו פוגשים בדרך אנשים עם כלבים בצורות ובגדלים שונים. לרוב, הכלבים הכי ידידותיים הם המעורבים ולא יפי הגזע וטהוריה. אני לא כל כך מבינה למה אנשים קונים כלבים מהונדסים במקום ללכת לעמותה שמצילה חיות ולקחת חבר לחיים כמו שהם בוחרים חבר אנושי - בגלל שהוא מתוק ולא בגלל שהוא יפה. זו נראית כמו החלטה פרטית אבל כל כלב (או חתול) כזה שנקנה בממון רב מזין את תעשיית הנדסת הכלבים ומשאיר עוד חיה בודדה וכלואה, עם סיכויים קטנים יותר למצוא בית. חיות מעורבות בריאות יותר ויש להן סיכוי גבוה לחיות איתכם יותר זמן כי מאגר הגנים שלהן גדול יותר. הן גם חכמות יותר, מהסיבה הפשוטה שהוריהם אינם קרובי משפחה מדרגה ראשונה.

אני באה מתרבות קלוקלת בנוגע לחיות בית. ברומניה כמעט אף אחד לא מחזיק כלב בדירה בעיר ואם כן אז זה חייב להיות כלב גזעי ומיוחס. רוסים למשל הרבה יותר אוהבים כלבים אבל כמעט אף פעם לא ראיתי משפחה רוסית עם כלב לא גזעי. ברחבי רומניה יש המון המון כלבים משוטטים שאף אחד לא דואג להם הם מתרבים והופכים למטרד של ממש כשהם מסתובבים בלהקות פראיות ותוקפים עוברי אורח. כשהייתי ילדה היו לנו רועה גרמני ובוקסר בחצר, ומגיל שלוש ידעתי לדקלם את שמותיהם של כל גזעי הכלבים הידועים לאדם. בארץ לא הרשו לי לגדל חיות אבל אבא שלי מכה על חטא והוא עכשיו אנטי קנייה של כלבים גזעיים.

זה לא שאני חושבת שאנשים צריכים להפוך את ביתם למקלט לחיות עזובות או להקריב את חייהם לטיפול בהן אבל אם כבר החלטתם לאמץ חיה וחברה, אז מה זה משנה מי היו ההורים שלה? זה לא הופך אתכם לאופנתיים ולא מקרין עליכם סטייל, להפך, זה חושף את הכיעור שלכם שרואה בחיה אקססורי.

ואיך שאני מנסחת את זה בראש, באים הקופירייטרים של SOS ותנו לחיות ועושים את זה ברור ומעולה:

 






 

 

נכתב על ידי kuksta , 22/12/2012 05:18   בקטגוריות בעלי חיי וחיות אחרות, גרדרובה, ספרינג הייטס  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס עם מתמטיקאי ב-5/2/2013 18:07




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)