לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

אוסקר 2013 - שמלות הנשף


מזמן מזמן לא עשיתי פוסט "אהבתי/לא אהבתי" לשמלות האוסקר והיום התמלאתי חשק בלתי מרוסן. אמנם לא קמתי בלילה לראות את הטקס אבל מאז שהקצתי הייתי די עסוקה בלבחון שמלות מכל זווית אפשרית. 

 

השטיח האדום של האוסקר הוא סוג של נשף נסיכות לגדולות. בעוד רוב הסיקורים מתמקדים בשחקניות הכי מפורסמות אני מעדיפה לגלות שמלות שתואמות לטעם שלי: בצבעים מעניינים (כלומר לא שחור/אדום/לבן), מרקמים משתנים, שילובי צבעים ובעיקר עיצובים שלא הולכים על בטוח. לרוב, כוכבת שיש לה סיכוי אמיתי לזכות בפרס לא תבחר להסתכן בקטילה ממדורי האופנה ולכן לא תעז להתלבש לטעמי, כך שעל מנת למצוא את השמלות המעניינות של הטקס אני צריכה לנבור עמוק באלבומי התמונות שהתפרסמו באינטרנט. הנה סקירתי לאופנת הנשים על השטיח האדום באוסקר 2013:

 

 

אני מתה על ג'ינג'יות ולא פלא שהכוכבת שהכי דייקה בשמלה של armani prive היא השחקנית הג'ינג'ית ג'סיקה צ'סטיין, שגם הייתה מועמדת לפרס השחקנית הראשית אך הפסידה לג'ניפר לורנס. אולי היא תתנחם בזה שהשמלה בצורת בתולת הים המעודנת, בצבע ניוד ועם המרקם התנועתי, פשוט יושבת עליה מושלם ומזכירה גלאם של הוליווד הישנה. השיער הפזור בגלים עדינים שנשפך על העורף, הליפסטיק האדום, מיעוטם וצניעותם של האקססוריז הופכים אותה למתלבשת הטובה ביותר בעיניי.






לאן האתווי יש רומן בלתי נגמר עם פראדה, בטח מאז הסרט הזה עם השטן וכו'. השמלה לכאורה מתוקה מרחוק אבל כשמתקרבים מקבלים תחושה שהתעצלו שם בתפירה ובמדידות. זה פשוט נראה כמו גרסת בטא של השמלה הסופית. התיפור בחזה עושה לה ציצים קונוסיים, ומסרבל את הכל הגב המופרך שנהרס סופית בגלל השרשרת שמתנגשת עם האיקס. למרות שהשמלה לא מזעזעת או מפריעה בעין, אני בוחרת בהאתווי כמתלבשת הגרועה בטקס, ולו רק בשל מעמדה ומועמדותה והחובבנות של כל האווטפיט. הדבר הטוב היחיד שהצלחתי לקושש זה שהשיער הקצר שלה חמוד.




השיער הקצר לא היה נחלתה של האתווי בלבד וגם שרליז תרון, שאוהבת לעשות נסיונות עם הפריזורה, קיצרה ככל האפשר. מישל וויליאמס קצת האריכה, וצירפתי לקולאז' השיער את קלי אוסבורן עם הגוונים הסגולים התמידיים שלה כדי להתחזק בהחלטה להתספר קצר יחסית.

 

 





אחד הצבעים האהובים עליי הוא ורוד ואני תמיד נמשכת אליו, בכל גווניו. הפעם יש לי שתי דוגמאות, שתיהן קצת בעייתיות.

 

ראשונה היא של פאן בינגבינג - השחקנית הסינית. צבע השמלה שלה מעולה, השיער האסייתי הקלאסי מהמם, העגילים והצמיד לא מפחדים לשלב אדום, התיק שמתכתב עם השיער והליפסטיק הורוד המט יוצרים הופעה סימטרית מהממת. אבל מה חשבו ב-marchesa כשגיבבו ככה את הבד המבריק, פרמו את המחשוף וגידלו עליו חזזית? הכי פספוס שניצל רק בזכות כל המסביב.

 

 


 

 

מריה מנונוס עם שמלה של Ramona Keveza מדגימה איך אפשר ללבוש ורוד ועדיין לצאת סופר-קלאסית. הסטרפלס, הגזרה הצמודה לגוף, האקססוריז המותאמים והסימטריים ואפילו הליפסטיק ניוד והעיניים המודגשות, עושים את העבודה. מה חבל שהיא הרסה את כל זה עם תסרוקת אללה יסתור ולהקתו, שגדולה על הפריים.





אווטפיט מהמם בעיניי שייך לנובאדי שצמודה לג'ורג' קלוני בשנתיים האחרונות - סטייסי קיבלר שלובשת Naeem Khan. בבלטימור סאן נכתב שהיא נראית כמו דמות ב"גטסבי הגדול" (הא בדיוק חזרתי לקרוא אותו היום. כי יצא תרגום חדש שמרגיש נכון בינתיים). יש לשמלה שלה ניצנוצי אפור מהמם ונראה כי הוא עשוי חרוזים חרוזים. המחשוף הסגור, החגורה במותניים, העגילים התואמים והשיער הפזור-גלי-קצר הופכים אותה לאחת החביבות עליי. מי בכלל זוכר שבמקור היא איזו מתאבקת עלומה ב WWE? כוכבת!







בתמונות הראשונות שבהן ראיתי את קת'רין זיטה ג'ונס חשבתי שהשמלה שלה מתאימה יותר לבר מצווה באולם באר-שבעי. אך המבט קרוב יותר, השמלה של Zuhair Murad היא בסגנון ארט נובואי משהו. עם זאת, אני לא ממליצה לאמץ את הלוק המסורבל מדי לטעמי, שבאור יום נראה בסדר אך על הבמה ובאור הזרקורים נראה זוועה.





אוליביה ספנסר מייצגת בכבוד את הגזרות המלאות עם שמלה מצויינת של טאדאשי שוג'י. הגזרה מצויינת, מדגישה את מה שצריך ולא מכסה בצורה מכבידה על הגוף. אני אוהבת שחציה שקופה וחציה במרקם מעניין באותו גוון. חוץ מזה אני מתה על העגילים שדומים לאלו של סטייסי קיבלר וחולה לה על הפוני. יופי, עכשיו בא לי לראות את הסרט איתה ועם ג'סיקה צ'סטיין - The help






עם כל הקלאסיקה והגלאם, בפנים אני עדיין פריקית קטנה ולכן לוק שמאוד אהבתי שייך להלנה בונהאם קארטר (והוכרז בכמה אתרים כאחד הלוקים הגרועים) מאת ויויאן ווסטווד. למען האמת זו שמלה שאליסה בארץ הפלאות מהסרט בבימוי בעלה, טים ברטון, הייתה לובשת בכיף. אני אוהבת את השיער האסוף ברישול ואת שרשרת הפנינים הלא בנאלית, את המחשוף המרובע. חסר לי קצת יותר ציצים אבל על זה לא נלך לרבנות. 



צ'ירס 

 

נכתב על ידי kuksta , 25/2/2013 15:02   בקטגוריות גרדרובה, טלויזיה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-1/3/2013 10:17




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)