לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

חתול שחור חתול לבן


אהוביק ואני החלטנו לאחרונה למסד את הקשר. הייתה הצעת נישואין רשמית, ומאוד מרגשת. טבעת בעלת ערך רב, כערכי בעיני אהוביק יש להניח, ובבחירתו הבלעדית. היום שבו בילינו יחד שיכורים מאושר דמה לתעופה חסרת משקל בחלל.

דברים שחשבתי על עצמי במעמד כזה התבררו כלא מדוייקים. כשאנשים אחרים נכנסו לתוך האינטימיות הקטנה שלנו כדי לחייך, לאחל, ולחגוג, למשל, לא היה החלק הכי כיף. השוויץ של הטבעת המהממת החוויר לעומת העיניים הבורקות של אהוביק. הרומנטיקה האמיתית הפכה את האקט הטקסי למשהו שאפשר למשש ולשמוח בו. איזה כיף!


 


המעמד הזה של אישה מאורסת מאוד מוצא חן בעיניי, ואני מתכוונת להנות ממנו עד תום. לא זוכרת את כל החלומות או ההתנגדויות שלי במשך השנים לגבי חתונה אבל מה שבטוח הוא שזה חייב להיות באביב. כיוון שהאביב הזה כבר בשיאו תהיה לנו לפחות שנה להנות, ולהרהר במה שהיה נדמה שכבר לא אחווה בחיים: חתונה.


 


חתונה דתית לא תהיה. אני אגנוסטית, הוא אתאיסט, המשפחות אינן דתיות ויש אפילו מכשול הלכתי להינשא ברבנות. הלאה. בחודשים האחרונים בניתי לעצמי בראש סעודת חתונה, אירוע קטן עם המשפחה והחברים הקרובים במסעדה שווה, שבו יהיו בעיקר פאדיחות, יין ונאומים. יכול להיות שמישהו מצחיק כמו "אבי הזמר", שניהל את החתונה של דודה מלכה, יהיה על תקן התוכנית האמנותית. אין לזה מעמד חוקי בישראל אך מלבד הדרישה לתשלום אגרה נדמה לי שאין איזשהו ערך לרישום במשרד הפנים או לפחות אני לא מצאתי כזה.


עם זאת, את שם משפחתי אשנה לשמו של אהוביק ולא אוסיף מקף. גם כך התעתיק של שמי בעברית לא תואם לשם המקורי וזה יהיה בשבילי להיפטר מהפארסה שעשו משם משפחתי במעמד העלייה ארצה. 


 


 


אהוביק דמיין חתונה באיטליה, משהו רק של שנינו. אחרי ההצעה נכבשתי גם אני ברעיון הרומנטי אך הבנתי שהאיטלקים אינם מחתנים עוד אזרחים ישראלים. שני זוגות חברים נישאו לאחרונה בפראג וגם זה נשמע נחמד, אם כי פחות מאיטליה, לפחות בדמיון. ההורים שלי העלו את ההצעה להתחתן ברומניה אבל זה לא יקרה. בירוקרטיה רומנית היא לא הדבר שאני מאחלת לעצמי ביום זה. לברוח להתחתן בוגאס היה פעם פנטזיה שלי אבל ארצות הברית יכולה להיות יעד מעולה לירח דבש, שאותו סביר להניח שנוכל לממן רק ממתנות החתונה. 


 


אח לו אפשר היה להתחתן בסרט של אמיר קוסטריצה :)


 


נכתב על ידי kuksta , 14/4/2013 13:41   בקטגוריות חתונה  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלת המסטיקים ב-8/5/2013 15:44




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)