לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

קלילה ומאושרת


אני אוהבת להיות חופשייה ביום הולדת ובעיקר להרשות לעצמי לשים עוד פחות זין. אתמול, ביום המיועד, יצאתי לפסיכולוגית, אכלתי ארוחת בוקר והלכתי לחוף בוגרשוב נטולת סלולר. זו הפעם השנייה שלי העונה בים. בפעם הראשונה טיילתי עם הכלבה ונמשכתי כמו דמות בסרט מצוייר לריח של פאי. עכשיו כבר הגעתי עם בגד חוף חדש וקליל עד בלתי שקיל. אהוביק היה אמור לפגוש אותי בחוף אבל לא מצא אותי או את האופניים שלי.

 

ממיטת השיזוף הבחנתי באישה שרירית עושה מסאז' לתייר רוסי. נפלה לי טוב, חשבתי לעצמי והחלטתי בו במקום לשכור את שירותיה. החיים בחוף כאלה קלים, כאילו לא מפריד בינו לבין העיר רצועה צרה של חול. לרוב אני מרגישה בבית הגידול הטבעי שלי בין בנינים אבל הים עדיין פראי גם כשהוא רגוע, מין איתן טבע מרשים שלא ניתן לאלף בשוברי גלים.

 

בינתיים קראתי את "אבירי הדרך" מאת מייקל שייבון. נובלה קטנה שמתאימה בול לתיק של הים ולאווירה הכללית של חופש. כשהמסאז'יסטית סיימה עם הקליינט הקודם קראתי לה אלי והתמסרתי לחצי שעה של קצת מכל דבר. באופן לא צפוי זה היה המסאז' הכי טוב שקיבלתי בחיים שלי, וזה לא בגלל היום הולדת או האווירה. היא פשוט טובה, לשה את השרירים במסירות ובחוזקה מבלי "לפרק". לכתוב על זה עושה לי כזה חשק לחזור לשם ומייד.
 

כששבתי הביתה אהוביק אמר שאני מאוד סקסית ככה עם שיער פרוע. במייל בדיוק הגיעה הצעת המחיר מבעל המקום בו אנחנו מתעתדים להתחתן ועשינו את הסלקציה בין קבבון לסינטה המגולגלת לאורחי החתונה (רק בלי הקבבון. גם פרגיות לא יהיו, שתדעו). הוא הכין לי שקשוקה ועשינו שנ"ץ משותף.

כשהתעוררנו הגיע המתווך עם קונה פוטנציאלית לדירה שבבעלותו של אהוביק. בינתיים לא נראה שנקבל את המחיר המבוקש ולכן גם לא נצטרך לפנות אותה בקרוב. במקום זה יש לנו חתונה קרובה לתכנן. לא בשנה הבאה אלא כבר הקיץ ואז יוצאים לירח דבש בחגים. זה מאוד מרגש את שנינו. בערב ההחלטה ויום למחרת הרגשתי כאילו המעיים שלי הפכו לתולעת ענקית וחסרת מנוחה. שמחה והתרגשות אפפו אותי ואיתן הגיעה גם החרדה התהומית של "מה אם זה צעד מאוד מאוד לא נכון כרגע?". את אותה חרדה חוויתי ביומיים הראשונים של המעבר עם אהוביק. מאיך שזה הסתדר בסוף הייתי חותמת על עוד כמה ימים עם תולעי בטן ענקיות.


בערב הלכנו לארוחה רומנטית ב"הפיצה". מודה שקצת השתכרתי מיין לבן ואחר כך כאב לי הראש. וזה היה יום ההולדת שלי. תודה לכל המברכים, מאוד שימחתם אותי. הבלון לא מופיע כי הורדתי את תאריך הלידה, למרות שאני מאוד מחבבת את גיל 37. קשה לי להסביר לעצמי למה, אולי כי אני מתחברת לאנשים בכל הגילים בישרא וזה לא נראה לי רלוונטי.

 

וזו ההשראה שלי לשמלה, אודרי הפבורן ב funny face

 



 

נכתב על ידי kuksta , 29/5/2013 14:45   בקטגוריות גרדרובה, חתונה, יש לי יומולדת  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של T_rasa ב-16/6/2013 12:47




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)