לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

מסכת כהנים


היום ביליתי 3 שעות נטו במשרד הפנים. המשימה הייתה פשוטה לכאורה: לשנות חוקית את שם משפחתי לשמו של אהוביק, בלי להירשם כנשואה, מה שיחייב אותנו לעבור דרך הרבנות במקרה ש...חס וחלילה ושלום.

חיכיתי במודיעין חצי שעה, בתור נחשי ומתפתל, על מנת לקבל מספר לתור האמיתי. הבחורה מהמודיעין של המודיעין לא הייתה בטוחה אם אני צריכה תמונה לצורך שינוי שם אבל ירדתי לחנות צילום למטה ליתר ביטחון.

היו לי עוד שעתיים וחצי וגם כמה מספרים שספספתי בכל התהליך הזה, לחשוב אם אני רוצה תעודה ביומטרית או לא. מצד אחד זה מגניב ולאף אחד עדיין אין ומצד שני האח הגדול, גנבת זהות, מדינת משטרה וכל זה. מה שהכריע את הכף הייתה תמונת הפספורט הרגילה שיצאה ממש לא משהו, למרות מה שהגברת בדלפק אמרה.

 

את הזמן ביליתי בין הסלולרי לספר, מדמיינת את התמונה של הביומטרי באינסטוש. מקץ שעתיים וחצי התרגשתי לקראת בואו של מספר 975 ואף שמתי לחות על השפתון ותירגלתי חיוכים למצלמות החדשות המותקנות בכל דלפק שירות. בהגיע המספר התיישבתי ובגאווה הגשתי לפקידה את טופס הבקשה, את תעודת הזהות ואת הדרכון. הפקידה עיינה בבקשה ומייד ראיתי בעינייה שמשהו לא בסדר.


מסתבר ש...אי אפשר להירשם ככהן במשרד הפנים בלי אישור של הרבנות!!!

לא רק כהן אגב, אם אין לכם הצדקה לא תוכלו לשנות את שם המשפחה שלכם גם לכהנא, כ"ץ, לוי, הלוי ועוד אנשי שירות לבית המקדש העתידי.

דרשתי מייד לוותר על יהדותי! הפקידה צחקה עליי ואמרה שאת זה רק בית משפט יכול להורות ובכל מקרה זה לא יעזור לי כי אפילו אם הייתי מוסלמית או הינדית משרד הפנים אינו רשאי לשנות שם משפחה לכהן ושות' אלא בהוראות הרבנות או בהצגת תעודת נישואין מחו"ל.

נו, אם צלחתי את הבירוקרטיה הרומנית של הוצאת דרכון אני אתייאש במשרד הפנים? כהן על עפם ועל חמתם אני אהיה! 

 

ולמי שלא קרא בפייסבוק הנה כתבה שהתפרסמה עליי בויאנט דיאטה

נכתב על ידי kuksta , 3/10/2013 21:30   בקטגוריות חתונה  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בילי לום ב-12/10/2013 14:07




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)