לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

להקת בן


ואווו איזו הופעה! אני לא חושבת שמישהו יכול להיות מאוכזב ממה שהיה בליל אמש בפארק הירקון. JT עלה בלי איחור אופנתי,  בא לתת עבודה לא להראות שהיה וללכת. במקום להחליף תלבושות הוא נשאר עם אותו לוק סקסי ועבד קשה יותר מהרקדנים שלו, למרות שזה נראה כאילו הוא מחליק באוויר בלי שום מאמץ. 

מה לא היה שם? כל הלהיטים שמזיזים ישבנים בלי שליטה. המון whatsupp tel aviv, ani ohev otchem ואפילו yalla balagan אחד. הוא עבר על כל הקהל, כמה פעמים, לבדוק שכולם נהנים. אלה שמאחור, אלה שבצד, הזונות שבגולדן רינג. אם היו ביניהם מי שדאגו שיכירו רק את cry me a river היה ממש ברור שזה לא המצב. אפילו אם לא חשבתם שהם של ג'סטין, אתם מכירים הרבה יותר שירים שלו משנדמה לכם, כי הם פסקול שנות ה-2000. 



היו גם קטעים מקפיצים וגם חלקים שקטים ורומנטיים. מישהו הציע נישואין לחברה שלו כי הוא הבטיח שיעשה את זה אם ג'סטין יירד לצלם איתה סלפי. לא סובלת הצעות נישואין המוניות אבל משום מה, בליווי הכומר טימברלייק, זה היה צ'יזי רק במידה.

 

שום דבר בו לא זועק "חתיך קלאסי". יש לו שיער מתולתל ובהיר, עיניים שקועות ואף לא ברור. כנראה שמה שעושה אותו הרבה יותר מחננה לבנבן זה שילוב של ביטחון עצמי נטול שחצנות, ותחושה של ג'נטלמניות שנוטפת מההופעה שלו.

הנסיך ביצע להיט של אלביס, מחווה לג'קסון והציג טענות מאוד משכנעות כטוען לכתר. חוץ מכלי הריקוד היו עוד המון כלים על הבמה, מסודרים בתזמונת מוטאון, בקלאס הוליוודי ישן. היה אפילו כיסוי בלוזי לתפארת עיר הולדתו ממפיס ואז זה כמעט נגמר ב sexyback אבל נשאר עוד קצת שהספיק בדיוק ל Mirrors

 

 

את הדרך חזרה עשיתי על האופניים שלי, מתודלקת חזק באדרנלין, לגמרי הופעה של מקצוען, פאן טהור והימור מוצלח לתוכנית יום הולדת 38 שלי. בכלל בכלל לא מובן מאליו.

נכתב על ידי kuksta , 29/5/2014 12:55   בקטגוריות יש לי יומולדת, מוסיקה  
הקטע משוייך לנושא החם: JT, PRODIGY קיץ של הופעות
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נשיקת חצות ב-6/6/2014 00:30




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)