לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

על הכוס שלי


כל מי שקורא ותיק, מכיר את הדריל השנתי של פוסט כוס. אם זה מחזור מדמם במיוחד או פרפראות הביוץ/הפרשה/הקאה שבאים והולכים. ההקדמה הזו מיועדת למי שלוקח לו זמן להבין שהולך להיות פה מגעיל. אם נשארת זה על אחריותך בלבד.

 

 

השבוע גינקולוג הוציא לי טמפון שנתקע בפנים שבועיים. אנסה לשחזר כאן את האירועים שהובילו למצב הטראגי ואת פעולת החילוץ ההרואית. את ה-12 באוגוסט רשמתי באפליקציה הורדרדה כיום הוסת האחרון. מייד שמתי פעמיי לבית המרקחת הקרוב למקום מגוריי כדי להתחיל טיפול פרוביוטי. וזאת כי אני כזאת מגינת היצורים הקטנטנים, וחשובה לי במיוחד הפלורה הטבעית של הנרתיק. הפרוצדורה המפרגנת כוללת מוליך אותו דוחפים עמוק בכוס, יחד עם קפסולה של חיידקים ידידותיים. את הטמפון האחרון שכחתי בפנים, לראשונה בחיי, וכך הוא הלך ונדחף ויותר ויותר פנימה, כל יום. 

 

עוברים כמה ימים ואני מתחילה להרגיש כואב שם למטה. אני חושדת מייד בשלפוחית השתן ועוברת לשתות מלא מים, מים ועוד קצת מים. הכאב נמשך והריח מזכיר את את ריח הדגים המפורסם. אולי בכל זאת הפרוביוטיקה לא ממש מומלצת לי? כמו בכל דבר אחר עכשיו אני מאשימה את הניתוח, שהוציא את הגוף שלי מאיזון זמני.

 

אהוביק ואני עושים סקס, זה קורה לפעמים גם בין אנשים נשואים. אני מתלוננת בפניו על הריח ומתוודה שאני חושבת שמת לי שם משהו בפנים. הוא אומר שהוא לא מריח כלום. אני משתכנעת שהוא מריח אבל לא רוצה להיות מעורב. היו פעמים בהם ביקשתי עזרה בשליפת אמצעי מניעה כזה או אחר. הכי טראומתי היה ללא ספק לשחרר אותי מגביע האלופות, אותו אמצעי ספיגה אלטרנטיבי שהלך לאיבוד שם בפנים. המונקאפ היה אירוע מכונן, בעיקר כי נאלצנו להשתמש בכלי עבודה כדי להגיע אליו. אני מניחה שבמקרה הזה אהוביק העדיף להכחיש כדי לא להיקלע למצב דומה. 


בסוף השבוע האחרון הרגשתי כבר ממש קקה. לא ידעתי מה יש לי אבל הכל היה לא בסדר, סחרחורות וכאב ראש שלא עובר, אנרגיה נמוכה. הייתה לי תחושה שזה ואגינלי ושאני צריכה נשק טוב למלחמה בחולירע, לא בזה שמוכרים בסופרפארם כשהפטרייה שלך חוזרת. בשארית כוחותיי קבעתי תור מהיום למחר באתר של הכללית. כיוון שהם ביטלו את המרפאה במרכז העיר, מצאתי רופא פרטי בהסדר בשעה נוחה, וקפצתי עליו.

 

הרופא שבנדון היה קטנטן ומצומק. הוא לבש חולצת משבצות, שצווארונה הסגור הציץ מהחלוק הלבן. הוא ישב ליד שולחן עץ גדול ודהוי ותיקתק במחשב. הגשתי לו את הכרטיס והוא העביר אותו ביעילות. סיפרתי לו שמזה שבוע (כי לא היה נעים להגיד שבועיים) יש לי כאבים בנרתיק וריח חריף. "איזה מין ריח חריף" הוא שואל. אני נעתי באי נוחות בכיסא ההסתדרותי ושאלתי "מה זאת אומרת". "נו, כמו ריח של דגים?" "כן, דגים, כן".

 

נתבקשתי להתפשט מאחורי הוילון ובעצם גם לגלגל לעצמי נייר חדש על כיסא הגינקולוג, שכן הקודם עדיין פירפר שם, קרוע ומנוקב. נו נו, הוא מזרז אותי, אני עולה על דרגש ומנסה לכוון את הישבן מספיק קרוב לקצה וגם לשים את הרגליים נכון (עם העקבים קדימה, כמו באוכף של סוס). "קיימת יחסים על מישהו חדש לאחרונה?". "לא, אני נשואה ולא, לא חדש". הוא שוב מזרז אותי, "נו נו" ושואל "מתי המחזור האחרון". "לפני שבועיים אבל המשיכו טפטופים הרבה זמן". "את משתמשת בטמפונים?" הו, השאלה שתקבע גורלות "כן, ברור". 

 

"אוי אויש", דוחף אצבעות עם כפפות לייטקס עמוק, "נראה ש...אההמ...שכחת פה טמפון בפנים". "אני מוציא, הריח נורא, פשוט נורא". הוא מוציא וקובר את זה בכפפה אחת, מגלגל בכמה שקיות, הדלת נסגרת, אני שומעת אותו שוטף ידיים ומבקש ממני להתלבש. הוא חוזר ומרסס את כל הכיסא, שלדעתי מעולם לא קיבל טיפול כזה. הוא שוטף ידיים, מרסס שוב את הכיסא ומנגב אותו, ממלמל לעצמו שהריח לא ייצא מפה חודש, ובאופן כללי מקלל את הרגע שבו החליט על ההתמחות הזאת ברפואה. אחרי שהוא שב ומחטא את ידיו אני כבר ממש רוצה לשאול אם הוא עוד צריך אותי, אבל אני מתאפקת. לאחר כל טקס החיטוי הוא מתיישב על כיסאו, מדפיס מרשם קטן לנרות אנטיביוטיקה ומבקש ממני לרשום את זמני החלפת הטמפונים. אני בת 38, אחרי 29 שנים עם מחזור, וקרה לי מה שכולן מפחדות ממנו: שכחתי טמפון בפנים שבועייים! 

 

 

 

טוב, העיקר שחיי ניצלו ולא חטפתי תסמונת ההלם הרעלי. הרגשתי מהר את ההקלה, כאילו שיחררו ממני פקק. אני לא יודעת מה לגבי הריח במשרד של הגינקולוג האנאלי אבל אצלי שוב חזר ריח השושנים. היה שלום גינקולוג אליו לעולם לא אחזור, ותודה על הדגים. 

 

למי שקרא אבל אין מה להגיב לגוף העניין, אספר שבעוד שבועיים אני ואהוביק מצטרפים להורים שלי לנסיעה לספרד. זה בעצם סוף שבוע ארוך במדריד עם משחק של ריאל נגד אתלטיקו, אליו יש לנו כרטיסים לשורה ראשונה בסנטיאגו ברנבאו. מאדרפאקר!

 

אם אתם חשים בעונת המלפפונים הטלוויזיונית אני מאוד ממליצה על כמה סדרות של רשת FX שהפכה לחביבה עלינו. בהוט משרדים את הסדרה המעולה "פארגו" בהשראת סרט באותו שם מאת האחים כהן. ביס חוזרים על העונות הראשונות של לואי (סי. קיי) הקומיקאי הגאון, וגם משדרים את "הנגיף", שהיא סדרת המתח הערפדזומבים התורנית, והיא עשויה מצויין. אהוביק גם אוהב את "השמש תמיד זורחת בפילדלפיה" של FX אבל אני לא ממש מבינה אותה. אהה ויש יש להם גם את הגרסה האמריקאית של "הגשר". 

 

נכתב על ידי kuksta , 28/8/2014 00:25   בקטגוריות גזונטהייט, חרמנות  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היילי מונרו. ב-6/9/2014 01:52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)