לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

ט"ו באהוביק


לפני קצת פחות משבוע חגגנו, אהוביק ואני, שנתיים להיווסדנו כמשפחה. האירוע המקורי התרחש ביום שישי בערב, במסעדה בחוף גורדון. על תקן הרב-כומר ומנהל הטקס הופקד חבר טוב שלנו. מרוב התרגשות, חלק מהטקס שכתבנו יחד הוקרא עוד לפני שהגענו לחופה. במעמד שבו כן נכחנו אמרנו אחד לשני כל מיני דברים וכולם שמעו. מרוב התרגשות התבלבלנו גם אנחנו, והחלפנו טבעות (שלי בשלו), ידיים, ודפיקות לב.

 

אהוביק ואני מכירים מעל 12 שנים. במהלכן התחברנו ועברנו לגור יחד אחרי שלושה שבועות של היכרות. אחרי שנה וחצי נפרדנו בבום גדול. יצאנו עם אחרים. חזרנו לצאת אחד עם השני. שוב נפרדנו. הפכנו לחברים טובים. רבנו. ניסינו להתנתק לחלוטין ולתמיד. זה לא החזיק מעמד ליותר משישה חודשים. המשכנו להחליף נוזלים עם פרטנרים אחרים, ואז היינו חוזרים לישון ביחד, בחדרון הקטן שלי.

 

ההתאהבות שלי לא כבתה לרגע. בכעס היא פראית ומשוללת רסן, ברגעי מפגש הלב שלי דוהר, העיניים מחייכות, הראש מסתובב. לפני ארבע שנים ההתאהבות הולידה גם אהבה בוגרת יותר. עם כל החשש לתת לזה צ'אנס נוסף, אני שמחה שעשית זאת, שקפצנו שוב במלוא הרגש פנימה, לשלב חדש בקשר.

 

הרבה אנשים אומרים שאצלהם שום דבר לא השתנה אחרי החתונה, במיוחד אם כבר גרים יחד. אצלינו יש הבדלים ניכרים. יכול להיות שמה שעשה את השינוי היא המחוייבות, ההבטחה שלנו אחד לשני לא לוותר, לנסות הכל, כמיטב יכולתנו, לחיות ולחלוק חיים. השנה הראשונה הייתה גם ממש קשה, פתאום לרגשות יש מסגרת שיכולה להרגיש מגבילה. הביטחון והיציבות לא הספיקו לגשר על כל הפערים, שיש בין כל שני אנשים. צריך לעבוד קשה בלי להתעלם מהבעיות החשובות, ובלהחליק את אלו שלא קריטיות. השנה השנייה הייתה טובה יותר, הבהלה מהסטטוס החדש שככה, ההתלהבות התפתחה לנעימת נושא שחודרת פנימה, קצת יותר עמוק בכל פעם.

 

החיים הזוגיים רחוקים מלהיות איזו פנטזיה נוצצת, אך למציאות יש כוח חיים חזק, לא נקי ולא אסתטי לפרקים.  הקשר עם אהוביק לא נותן לי להתנתק, לברוח, להתנער מהמודעות. הוא נוכח ואני נוכחת. אני מחוייבת לא לוותר, לדבר, לא להיעלם. לקח 12 שנים אבל אני בטוחה שאני במקום הנכון בשבילי.


דברים שאני מאוד אוהבת באהוביק:

הוא יכול לקחת כל שיר ולהחליף לו את המילים למלוכלכות במיוחד

הוא יודע לשרוק מנגינות שלמות, ברמה של שרקן מקצועי

הוא חי בצורה טוטאלית, סוחפת, ללא גבולות

הוא אדם חזק, חכם, רגיש והכי יפה בעולם

הוא שומר מרחק בכביש

 

דברים שיש לי בזכות אהוביק:

רצון לחלוק את החיים והמחשבות איתו לעד

הרגשה קבועה שאני עטופה בדאגה, שיש מי ששומר עלי

דירה קטנה בתל אביב, עם יציאה לגג פרטי ענק

הכלבה הכי טובה בעולם, החתול הכי מתפנק ומתרפק

*חדש* אוגוסט 2015: ההתרגשות שנעשה יחד תינוקים מתולתלים


המתנה הכי יפה שקיבלתי ליום הנישואין


קוקסטה: בייבי, אתה לא מצטער שהתחתנת איתי לפני שנתיים?

אהוביק: מה את מפגרת? אני מצטער שלא התחתנתי איתך לפני עשר שנים

 

 

 

* תמונות נבחרות מאלבום החתונה, מתנה מהחברות הכי טובות שלי, בנות הסלון הספרותי.
* עיצוב והפקה: איקוש המוכשרת, וזהובת הלב.

 






 




 

 

נכתב על ידי kuksta , 1/8/2015 15:26   בקטגוריות זוגיות, חתונה  
הקטע משוייך לנושא החם: אהבה בט&quot;ו באב
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צמח בר ב-19/8/2015 22:33




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)