לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אירוויזיון 2014


זהו. אחרי שלוש וחצי שעות זה נגמר אפילו אני לא הצלחתי לנחס לקונצ'יטה וורשט, מלכת אוסטריה ואירופה כולה, את הזכייה באירוויזיון.

 

כמה הערות בלתי נמנעות:

 

* כל שנה האירוויזיון מתקיים בספירת העומר, במוקדם או במאוחר זה היה חייב לקרות.

 

* גברים פפפפפ חייבים להוכיח שגם נשים אתם יודעים להיות יותר טוב, הא?

 

* השיר והביצוע מעולים מעולים, שלא תעזו להגיד שזה רק בגלל הגימיק של השמלה עם השובל.

 

* זה עתה נודע כי פוטין מתכנן לפלוש לעוד כמה מדינות סובייטיות לשעבר שהצביעו לקונצ'יטה

 

* אהה וד"ש להיטלר, מזל טוב על הזכייה של מולדתך, הצליח לך גבר!

 

 

 

נכתב על ידי kuksta , 11/5/2014 01:52   בקטגוריות אירועים אקטואלים, טלויזיה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-13/5/2014 08:44
 



הכפר מגיע לעיר


בזמן האחרון אני מרגישה שההתלהבות שלי מתוכניות ריאליטי בשפל שלא היה כמותו. לא "אקס פאקטור" ולא "הכוכב הבא" מצליחות לגרום לי לשמוע זייפנים מתעללים בשירים. מה רבה הייתה הפתעתי כאשר נוכחתי שהבעיה היא לא הז'אנר ככלל אלא המחסור בריגושים וחידושים. כך נפלתי על "הכפר" - הריאליטי החדש של ערוץ 10 בהנחיית בוקי נאה (פליליסט, אליל מין ופליט הישרדות VIP בעצמו), והתמכרתי.


מה שאני אוהבת בכפר (איך באמת לא חשבו על זה קודם?) זה שהמשתתפים לא זרים אחד לשני או תלושים מסביבתם הטבעית. בכפר הם באים כמשפחה (אם כי, לתשומת ליבכם, משפחה זה עדיין רק 2 הורים ו-2 ילדים בוגרים). זה מעניין לראות את הדינמיקה המשפחתית ולגלות כמה כל משפחה אומללה על פי דרכה.

התפאורה היא פארק תמנע וגם זה שינוי מיערות גשם, איים טרופים, נהגי מוניות מעצבנים או בתים מעוצבים יתר על המידה. את הגושפנקא לפורמט חדש חותמת אווירה ציונית של ראשית ההתיישבות בארץ ישראל. נשמע מעיק וחינוכי אבל האמת היא שזה די מצחיק וגם אותנטי למראה. אפילו בגדי החלוצים נראים סקסיים להפליא באופן גיקי-היפסטרי שכזה.


חמש המשפחות שנבחרו הן פוסטר של השד העדתי בבקבוק, שאמנון לוי הטריד לאחרונה. מהצד המערבי ניצבות משפחת הימלמן הצפונבונית ומשפחת שוובר הקיבוצניקית הצברית, שהם החביבים עליי במשחק. בפינה של המקופחים אך הגאים יושבים משפחת דיגמי (הידועה גם בכינויה משפחת סופרנו). אביה של משפחת אזולאי מגדיל לעשות וכאילו נלקח מרימייק של סלאח שבתי, למרות שהוא בעל פיצוצייה בכיכר רבין. באמצע נמצאת משפחת זנד, שהם לא זה ולא זה או גם וגם אם תרצו. כמו שנוהגת גם כותבת שורות אלו, הם מתחברים למשפחות המזרחיות החמות והמחבקות. 

ראש הכפר והמנחה של התוכנית, בוקי נאה האייקוני, גונב את ההצגה עם משפטי ה"שורו, הביטו וראו", "קומו חברים לעמל יומכם"  או סתם "היידה". בשני בערב הוא לקח את משתתפי התוכנית באוטובוס הפלילי שלו לסיור בחצר האחורית של תל אביב. מלבד המשפחות המורחבות, אנשי הפקת התוכנית, צוותי צילום של ערוץ E וגיא פינס, הצטרפו אלי למסע גם WogaRoxהמלכה הזאת, רומי ומאיה.

אז איך אנשי הכפר במציאות? טוב, לא כולם היו. משפחת שוובר למשל לא שלחה נציג (הם בטח צריכים לקום מוקדם לחליבה) וכך פספסתי את סיגלית שוובר - הקמע הרשמי של הכפר. ממשפחת הימלמן הגיעה רק שוהם הימלמן, סטודנטית צעירה לפיסיקה שהמצלמה אוהבת, יחד עם מה שנראה כמו החבר שלה, ואחותה הקטנה. נו, אשכנזים מתנשאים. שוין.

שאר המשפחות הגיעו בהרכב מלא ואף מורחב. דודי דיגמי, שהגעתו לסיור היא אירונית אם לא אבסורדית, נראה פחות שרירי מאשר על המסך. האמא, דניאלה דיגמי, הייתה גם היא פחות מפחידה. הפרצוף הרציני השתנה לעיתים לדמעות אמיתיות שנבעו מסיפורי החלכאים והנדכאים שפגשנו. למרות שבזמן צפיית התוכנית רציתי שתודח, אחרי שפגשתי אותה נורא חבל לי שלא אראה אותה לוקחת חלק במאבק המשפחתי. קארין דיגמי, הבת והאחות שנזפה בנו על זה שתפסנו את המקומות השמורים שלה באוטובוס, התחבקה רוב הערב עם שרוליק לבית משפחת זנד. אם בערוץ 10 לא חשבו על זה עדיין הם חייבים להיות זוג ב"היפה והחנון VIP". לגמרי אפשר לתפור סביבם תוכנית.


את הסיור התחלנו בשפך הירקון, שם הזונות כבר לא זורמות לים (אלא אם נשפכו או התאבדו) והמשכנו לעבר נמל תל אביב כדי ללמוד על נסיונות החיסול של רוזנשטיין, פריצת כספות, זיונים בשירותים ומציאת גופתה של הילדה רוז פיזם. המשפחה הכי כיפית לכל הדעות התבררה כמשפחת אזולאי, על בנותיה היפות עדן ודורין, אמא שושי המהממת ואבא שוקי, שלא התלהם או התבהם כלל, בניגוד לדמותו המצטיירת בתוכנית. כנראה שזה היה הרעב והמחסור בריבה שהפכו אותו לאיש השנוא בכפר. במציאות הוא חתול מתוק ורגוע למדי. 


בהמשך אכלנו בחדר אוכל של מלון שקר כלשהו ארוחה שדמתה יותר לחגיגת בר-מצווה בשנות ה-80 קומפלט עם הצלי והרבע עוף. גם הקינוחים פרווה היו בטעם קרמבו, רק בלי הקטע של הביסקוויט והציפוי. איכס.

כנראה שהמטרה הייתה להיפטר בהמשך מהאוכל כי נלקחנו למועדון הבורסה, שם צפינו בהרצאה בתחום הביולוגיה המולקולרית. סתם, לא, צפינו בעצב בבחורות עם חוטיני רוכבות על אשמאים זקנים שתופסים להן בציצי. עמנואל, סטודנטית למשפטים המסתתרת מאחורי מסיכה, ישבה על הבמה והסבירה לנו על הכושר שנדרש כדי לרקוד על עמוד (שבועיים אימונים בלבד) על שתי הדקות של תנועות זיון שהן עושות על לקוחות ובתמורתן מקבלות שטר של 20, על גבולות המגע ועל כמה שזו בעצם עבודה כמו כל עבודה ושאף אחד לא הבריח אותה מעבר לגבול והכריח אותה להתפשט מול קהל. הרגשתי שאני נחנקת ורציתי רק לצאת משם. 


המוסד הבא היה הרבה יותר ידידותי, ירדנו למרתף של הדאנג'ן ולמרות שהמגמה הייתה לא לגעת בשום דבר מחשש שיקפצו עלינו נוזלי גוף, בסוף יצא ששיחקנו בכל המתקנים (נדנדה, עמוד, לולאה מרחפת, צלב קשירה וכיסא עינויים). בוקי הדגים על שפחה, שלא רצתה להצטלם אך הופיעה בפנים חשופות, את האיזורים בהם מותר להכות ואת אלו שיכולים לפוצץ למישהו כלייה. כאן פרקנו על עול. אני נתפסתי עם חסם פה ואילו יונתן לבש מסיכת עור. שכה יהיה לי טוב.


האתר האחרון היה גם הקשה ביותר. סיירנו בתחנה המרכזית הישנה, מקום שבו לא הייתי אולי עשר שנים. על המדרכות היו מוטלים נרקומנים בשלבים שונים של קריז ובוקי פירט על מוסדות המין בחמישים שקל, שזה מה שמחפש כל מי שיורד עם הרכב במורד רחוב הגליל. השיחה הבאה התנהלה עם טרנסקסואלית נרקומנית שסיפרה על מעגל הסמים ולידה הדגימה קולגה שלה סוטול מתקדמם. המחזה היה קשה ונוגע ללב. בוקי שמדבר אוטוסטרדה ומרתק את הקהל במשך יותר מ-6 שעות(!!!) משלם לכל מי שמשתתף בסיור שלו וכך גם הפרוצות קיבלו 100 ש"ח על זיוני השכל שלו. אך הסצינה שקרעה לכל האוטובוס את הלב התרחשה כשבוקי קרע שטר של 100 ש"ח מול פניה של נרקומנית שאיחרה להגיע לסיור. בוקי קרא לזה אקט חינוכי ולמקום שבו זה התרחש "משולש המוות". 

בדרך חזרה לחניון רידינג האוטובוס היה שקט. אחרי שצחקתי כל הערב, נדבקה לי לנפש הצחנה של התחנה המרכזית. כולם שאלו "איך מגיעים למצב כזה בכלל?" אבל מה שהם התכוונו לשאול זה "איך לעזאזל עושים שאף אחד שאני מכיר לא יגיע למצב כזה?".

אני ראיתי את העיר שלי במבט מהתחתית וחזרתי באופניים לאורות בוגרשוב בתחושה שהעיר הזאת קשה מתחת למעטה התיירותי, והיא הופכת את האנשים שבה לקשים.


התחלנו בראשית הציונות וסיימנו בביוב של העיר הגדולה, חתיכת סיבוב ללילה אחד. 
 

והנה אני עם משפחת אזולאי מימין ונציגי משפחת הימלמן משמאל:



נכתב על ידי kuksta , 5/11/2013 15:59   בקטגוריות טלויזיה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-10/11/2013 08:16
 



אוסקר 2013 - שמלות הנשף


מזמן מזמן לא עשיתי פוסט "אהבתי/לא אהבתי" לשמלות האוסקר והיום התמלאתי חשק בלתי מרוסן. אמנם לא קמתי בלילה לראות את הטקס אבל מאז שהקצתי הייתי די עסוקה בלבחון שמלות מכל זווית אפשרית. 

 

השטיח האדום של האוסקר הוא סוג של נשף נסיכות לגדולות. בעוד רוב הסיקורים מתמקדים בשחקניות הכי מפורסמות אני מעדיפה לגלות שמלות שתואמות לטעם שלי: בצבעים מעניינים (כלומר לא שחור/אדום/לבן), מרקמים משתנים, שילובי צבעים ובעיקר עיצובים שלא הולכים על בטוח. לרוב, כוכבת שיש לה סיכוי אמיתי לזכות בפרס לא תבחר להסתכן בקטילה ממדורי האופנה ולכן לא תעז להתלבש לטעמי, כך שעל מנת למצוא את השמלות המעניינות של הטקס אני צריכה לנבור עמוק באלבומי התמונות שהתפרסמו באינטרנט. הנה סקירתי לאופנת הנשים על השטיח האדום באוסקר 2013:

 

 

אני מתה על ג'ינג'יות ולא פלא שהכוכבת שהכי דייקה בשמלה של armani prive היא השחקנית הג'ינג'ית ג'סיקה צ'סטיין, שגם הייתה מועמדת לפרס השחקנית הראשית אך הפסידה לג'ניפר לורנס. אולי היא תתנחם בזה שהשמלה בצורת בתולת הים המעודנת, בצבע ניוד ועם המרקם התנועתי, פשוט יושבת עליה מושלם ומזכירה גלאם של הוליווד הישנה. השיער הפזור בגלים עדינים שנשפך על העורף, הליפסטיק האדום, מיעוטם וצניעותם של האקססוריז הופכים אותה למתלבשת הטובה ביותר בעיניי.






לאן האתווי יש רומן בלתי נגמר עם פראדה, בטח מאז הסרט הזה עם השטן וכו'. השמלה לכאורה מתוקה מרחוק אבל כשמתקרבים מקבלים תחושה שהתעצלו שם בתפירה ובמדידות. זה פשוט נראה כמו גרסת בטא של השמלה הסופית. התיפור בחזה עושה לה ציצים קונוסיים, ומסרבל את הכל הגב המופרך שנהרס סופית בגלל השרשרת שמתנגשת עם האיקס. למרות שהשמלה לא מזעזעת או מפריעה בעין, אני בוחרת בהאתווי כמתלבשת הגרועה בטקס, ולו רק בשל מעמדה ומועמדותה והחובבנות של כל האווטפיט. הדבר הטוב היחיד שהצלחתי לקושש זה שהשיער הקצר שלה חמוד.




השיער הקצר לא היה נחלתה של האתווי בלבד וגם שרליז תרון, שאוהבת לעשות נסיונות עם הפריזורה, קיצרה ככל האפשר. מישל וויליאמס קצת האריכה, וצירפתי לקולאז' השיער את קלי אוסבורן עם הגוונים הסגולים התמידיים שלה כדי להתחזק בהחלטה להתספר קצר יחסית.

 

 





אחד הצבעים האהובים עליי הוא ורוד ואני תמיד נמשכת אליו, בכל גווניו. הפעם יש לי שתי דוגמאות, שתיהן קצת בעייתיות.

 

ראשונה היא של פאן בינגבינג - השחקנית הסינית. צבע השמלה שלה מעולה, השיער האסייתי הקלאסי מהמם, העגילים והצמיד לא מפחדים לשלב אדום, התיק שמתכתב עם השיער והליפסטיק הורוד המט יוצרים הופעה סימטרית מהממת. אבל מה חשבו ב-marchesa כשגיבבו ככה את הבד המבריק, פרמו את המחשוף וגידלו עליו חזזית? הכי פספוס שניצל רק בזכות כל המסביב.

 

 


 

 

מריה מנונוס עם שמלה של Ramona Keveza מדגימה איך אפשר ללבוש ורוד ועדיין לצאת סופר-קלאסית. הסטרפלס, הגזרה הצמודה לגוף, האקססוריז המותאמים והסימטריים ואפילו הליפסטיק ניוד והעיניים המודגשות, עושים את העבודה. מה חבל שהיא הרסה את כל זה עם תסרוקת אללה יסתור ולהקתו, שגדולה על הפריים.





אווטפיט מהמם בעיניי שייך לנובאדי שצמודה לג'ורג' קלוני בשנתיים האחרונות - סטייסי קיבלר שלובשת Naeem Khan. בבלטימור סאן נכתב שהיא נראית כמו דמות ב"גטסבי הגדול" (הא בדיוק חזרתי לקרוא אותו היום. כי יצא תרגום חדש שמרגיש נכון בינתיים). יש לשמלה שלה ניצנוצי אפור מהמם ונראה כי הוא עשוי חרוזים חרוזים. המחשוף הסגור, החגורה במותניים, העגילים התואמים והשיער הפזור-גלי-קצר הופכים אותה לאחת החביבות עליי. מי בכלל זוכר שבמקור היא איזו מתאבקת עלומה ב WWE? כוכבת!







בתמונות הראשונות שבהן ראיתי את קת'רין זיטה ג'ונס חשבתי שהשמלה שלה מתאימה יותר לבר מצווה באולם באר-שבעי. אך המבט קרוב יותר, השמלה של Zuhair Murad היא בסגנון ארט נובואי משהו. עם זאת, אני לא ממליצה לאמץ את הלוק המסורבל מדי לטעמי, שבאור יום נראה בסדר אך על הבמה ובאור הזרקורים נראה זוועה.





אוליביה ספנסר מייצגת בכבוד את הגזרות המלאות עם שמלה מצויינת של טאדאשי שוג'י. הגזרה מצויינת, מדגישה את מה שצריך ולא מכסה בצורה מכבידה על הגוף. אני אוהבת שחציה שקופה וחציה במרקם מעניין באותו גוון. חוץ מזה אני מתה על העגילים שדומים לאלו של סטייסי קיבלר וחולה לה על הפוני. יופי, עכשיו בא לי לראות את הסרט איתה ועם ג'סיקה צ'סטיין - The help






עם כל הקלאסיקה והגלאם, בפנים אני עדיין פריקית קטנה ולכן לוק שמאוד אהבתי שייך להלנה בונהאם קארטר (והוכרז בכמה אתרים כאחד הלוקים הגרועים) מאת ויויאן ווסטווד. למען האמת זו שמלה שאליסה בארץ הפלאות מהסרט בבימוי בעלה, טים ברטון, הייתה לובשת בכיף. אני אוהבת את השיער האסוף ברישול ואת שרשרת הפנינים הלא בנאלית, את המחשוף המרובע. חסר לי קצת יותר ציצים אבל על זה לא נלך לרבנות. 



צ'ירס 

 

נכתב על ידי kuksta , 25/2/2013 15:02   בקטגוריות גרדרובה, טלויזיה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-1/3/2013 10:17
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)