לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איך הייתי שחורדינית ליום אחד


אתמול נפלה ההחלטה לקצץ את מחלפותיי והיום בעשר בבוקר הערתי את הספר שלי, מירו, כדי שיחתוך.

מירו לא תואם בשום אופן את סטיגמת הספר. יותר מדוייק יהיה לומר שמירו נראה כמו קבלן שיפוצים ויש לו פדחת מקדימה, עם שוליים מגודלים ובלתי מוגדרים. יש לו יד כבדה ומחוספסת והוא לא מטפל בראש בעדינות. עם כל זאת הוא אחד הכישרונות הגדולים שיצא לי לראות, ואני מבינה דבר או שניים בשיער. 

 

הרבה שנים מירו מספר פה בשכונה. הייתה לו מספרה די גדולה ולרוב ממש ריקה. אף פעם לא הבנו איך הוא מרוויח כסף (או משלם שכר דירה למען האמת). גם אני לא ראיתי את היהלום שמסתתר מתחת לפדחת. הכרתי אותו רק בעקבות האופי האימפולסיבי שלי, כשלא היה תור פנוי במספרות שאהבתי ותוך כדי העבודה הבנתי שיש שם ניצוץ של גאונות. 
 

התחושה שלי לגבי מירו קיבלה חיזוק ממעצב תסרוקת הכלה שלי. הוא נבר לי המון בשיער והתלהב באמת. לא ברמה של "איזה יפה לך כי את כלה ומשלמת לי הון קטן בשביל עבודה של שעה". הוא חזר על המילה גאון, אמר שהוא אומן מוכשר, ודאג לחזור על זה בלי הפסקה. למי שלא מכיר מעצבי שיער זה נדיר כמו נזירה בבית בושת או זונה במנזר. 

 

שנה עברה מאז, שכר הדירה של מירו עלה והמספרה הסמוכה והדורסנית השתלטה על חלקת האלוהים שלו. בלית ברירה הוא שוכר עכשיו כיסא אצל ספר ברחוב ראשי, ובדרך לקפה השכונתי אני רואה אותו מעשן ומלטף פודל לרוב. 

 

נחזר לאירועי היום בבוקר. אחרי שסיפר אותי בכישרון רב ובהתלהבות לא מועטה, הפעיל מירו שוב את לחצי ה"בואי נזרוק לך כמה גוונים בשיער, זה יפתח ויאיר לך את הפנים". הוא תמיד מנסה, אני תמיד מסרבת. היום היה בא לי משהו כמו שיער טבול בתחתיתו, כמו מברשת בצבע עז. חשבתי על ורוד, מירו חשב על בלונד. טוב נו, הסכמתי. ממילא על קצוות מחומצנים אפשר להחליף בקלות צבעים. 

 

נתתי הזדמנות לבלונד. מירו היה ממש מרוצה ושיבח אותי על חוסר המקובעות שלי ואז התחיל למרוח צבע גבוה יותר ויותר, סגר את ניירות הכסף והשאיר את העניין לרתוח על אש נמוכה. אחרי השטיפה כבר הבנתי שזה שחורדיני קיצוני, ניסיתי לזרום עם זה באופן אירוני ונתתי לו לעשות לי גם פן-פרחה כהלכתו. שילמתי 500 (רק בשבילי כי בדרך כלל זה 600 WTF???) ויצאתי משועשעת.

צילמתי ושלחתי לאמא ולחברות כדי לבדוק אם הן מתעלפות. אמא אמרה שזה ממש יפה ו"מצעיר" אותי. חברות שלי היו חמודות ושיבחו אותי על התעוזה. אהוביק, למרות שראיתי שקשה לו אפילו להסתכל עליי, היה מאוד מתוק, אוהב ומקבל. אני עוד ניסיתי לשכנע את עצמי שזה יותר פאנק מפרחה אבל בשעות אחה"צ כבר לא יכולתי לעבוד על עצמי.

התקשרתי למירו שיחליף לי לורוד אבל הוא יצא לאירוע משפחתי. ניסיתי לנשום לתוך הבלונד ולתת לשיער להירגע כמה ימים לפני שאחליף. ורוד זה חמוד אבל הוא צבע כל כך הרבה שגם ורוד ישתלט לי על הכל ועם כל הרצון הטוב, דורותי, אנחנו כבר לא בחטיבת ביניים. לקראת שעת סגירת הסופר פארם הגיע הרעיון המציל וקניתי צבע שחור, כמו שיערי המקורי.

 

עכשיו השיער מתייבש במראה אחיד, ללא קצוות, ללא בלונד, ללא משהו שמסתיר את זה שמירו סיפר אותי נהדר. אם לא היו עדויות מצולמות יש סיכוי שלא הייתי זוכרת איך יצא לי לבלות יום שלם כשחורדינית תקנית. 

 

 


נכתב על ידי kuksta , 19/9/2014 00:48   בקטגוריות חטפו אותי, מספרי הפלא  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כותבת התגובה :) ב-20/9/2014 23:24
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)