לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


,I am the master of my fate I am the captain of my soul
Avatarכינוי:  kuksta

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

אני לא יודעת


אני בת 37 וחצי ואני לא בכיוון של ילדים. לחצים מהסביבה גורמים לי לעשות בדיוק ההפך וקונפליקטים פנימיים גורמים לי לאכול.

הסביבה שלי נמצאת בתהליך ילודה מתמיד. נדמה שאפילו אחרונת סרבניות הילודה נכנעה ונכנסה להריון. אני מדברת את הלינגו, כבר לפני ארבע שנים טיפלתי בננה הפעוטה ואז בתאומים האפורחיים, אני אוהבת ילדים, אז מה הבעיה איתי? למה אני לא ממהרת לתקתק כמה, למרות שיש לי רק סיבות טובות לכאורה?


אני רוצה להנות מהזמן הזוגי שלי עם אהוביק. הייתי רוצה לדעת שמתישהו, אם נרצה, זה לא יהיה כרוך בקשיים. למרות שזו החלטה משותפת זה נראה לי הכרחי שנגיע, כל אחד עם עצמו, למוכנות להיות הורה או לוויתור על ההורות, בזמן שלו. כנראה שיש קונפליקטים שצריך ללמוד לחיות איתם עד שהם מתבשלים דיים.

נכתב על ידי kuksta , 31/10/2013 18:14   בקטגוריות דו"ח ישיר מהמח  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של T_rasa ב-17/11/2013 12:08
 



קבוצת תמיכה


לפעמים אני צריכה להקשיב לעצמי, כלומר לעצות שלי. בפרט אלו שנתתי לכתבת ההיא בטמקא: 

 

* לא לפחד מההצלחה. "אנשים מפחדים להיות רזים כי שומן מגן עליך מהעולם, לא מצריך ממך להתמודד עם הציפיות של הסביבה. וכשמרזים מרגישים פתאום חשופים. צריך להפסיק לפחד ולהתחיל לאהוב את עצמכם. זה המפתח לכל דבר".

 

* לחפש תמיכה. מערכת של תמיכה היא הדבר הכי חשוב בכל דבר בחיים, לא רק בדיאטה. זה יכול לעזור לך להתגבר על כל קושי, ויש קשיים בחיים, בכל דבר".

 

* להיות מרוצה ושבע רצון מכל התקדמות. לא למדוד את ההישגים רק בקילוגרמים, להמשיך ליהנות מאוכל, כי סבל לאורך זמן לא משרת שום דבר.

 

* לשתות הרבה מים. "זה נשמע אולי טריוויאלי, אבל זו העצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת".


 

 

אז זה המקום הכי טוב להודות שאני לא שבעת רצון מההתקדמות שלי. זה לא משהו חדש, זה משהו שאני מרגישה בערך שנה. בתחילת החורף שעבר נרשמתי לסדנת אכילה רגשית ועבדתי על לבטא את הצרכים שלי בצורה אחרת מאשר באוכל. לצערי אנשים לא משתנים ב-8 מפגשים וגם כל הטיפולים האנרגטיים בעולם לא יסתירו את העובדה שיש לי בעיה. האכלנית הכפייתית חזרה. 

לפעמים היא הולכת, אני מכירה עוד זמנים שבהם היא הלכה לצד והשאירה לי המון אנרגיה לעשות הרבה דברים. גם לה יש יצר הישרדות והיא יודעת שאם היא תהרוג אותי היא לא תוכל להמשיך לאכול. עכשיו היא מתגנבת מאחורי ההצלחה ולובשת כל מיני צורות, אפילו כאלו שסותרות את עצמן. מצד אחד היא אומרת:

* אם לא תרזי את תחזרי ותשמיני, רק תיתני איזה פוש קטן והופ לא נורא אם תוותרי על הארוחה הזאת אל תתאמצי להכין לעצמך, עדיף לא לאכול מאשר לטרוח עכשיו. ואל תאשימי אותי אחר כך אם את רעבה, את לא רעבה, את רעה! את לא ממושמעת, את חלשה, תראי אותך איך נופלת.

 

ומצד שני היא משכנעת:

 

* את כמו כל אחד, למה לך אסור לאכול כמו כולם? למה את נדונת לחיים נטולי סוכר ונחמות קטנות . די את כבר ממש בסדר, את לא צריכה את השטות הזאת, תשלימי עם עצמך והנה קחי קרואסון קטן כי מגיע לך. אוי אני לא מאמינה שלקחת? מה את נורמלית, עכשיו הכל יהרס!

 

ובצורה גרפית זה נראה בדיוק ככה:

 


 

אני מרגישה שניצלתי את מאגר הכוחות שלי, אני צריכה עזרה בלמצוא בפנים את מה שיעזור לי לשמור על עצמי, להמשיך להיאבק מול האכילה הכפייתית, לא להכחיש את קיומה ולחלוק את זה עם מי שיכולה להזדהות איתי. אני מציעה לפתוח יחד קבוצת תמיכה ועזרה עצמית לאכילה כפייתית, להיפגש ולצאת יחד מארון הממתקים חיוך לחקור את השומן והאכילה שלנו בלי להתבייש ולהסתיר. לחוות את הכאב והבדידות, את הכיף והשחרור וביחד פשוט להרגיש טוב יותר ולא להיות חסרת אונים. 

אני לא מתחברת לאכלנים אנונימיים ולא מאמינה בכוח עליון שייקח ממני את ההתמכרות. אני גם לא רוצה שינקו לי את ההפרעה ויקראו לה "אכילה רגשית" כי אני הרי אישה וזה חייב להיות ריגשי כי אנחנו רגישות.  

הרעיון הזה, כמו כל הרעיונות המוצלחים, גם הוא מגיע מספר. הספר של סוזי אורבך עם השם העיברי המזעזע "לא עוד דיאטה" והכריכה של שנות ה-70 או השם המקורי שעושה הרגשה של קבוצת לסביות שמנות ושעירות - fat is a feminist issue. כיוון שלקרוא זה מגרה רק את החלק האינטלקטואלי אני רוצה לא להשאיר את הדחף על הדף אלא לעשות משהו אקטיבי, לקחת אחראיות ולבקש עזרה ממי שמרגישות כמוני.  

מי שרוצה לקחת חלק בקבוצת תמיכה ועזרה עצמית מוזמנת לכתוב לי בפומבי, בבלוג או בבמייל kuksta בג'ימייל. 

נכתב על ידי kuksta , 27/10/2013 01:47   בקטגוריות דברים שמקימים אותי מהמיטה בשביל לכתוב, מזון מזין  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענת ב-1/11/2013 09:39
 



ריח הדבש - אלמנת הפוקר


אנחנו קופצים עכשיו קפיצת קוונטום בתוך מרקם הזמן של ירח הדבש, היישר לווגאס ולטירוף של הסין סיטי.

ביום ראשון די מוקדם בבוקר הגענו למלון Excalibur, על שם חרבו של המלך ארתור. ניגשנו היישר לקבלה על מנת להתחנן לקבל חדר לפני שעת הצ'ק אין המוכרזת. אחרי הכל, היינו אחרי עשר שעות של המתנה בשדה התעופה הלא ממוזג של הונולולו ואז טיסת המשך מסן פרנסיסקו במטוס דמוי ססנה, עליו עלינו, ואז ירדנו, כי מישהו שם לב שהמטוס לא עבר בדיקת ביטחון. 

 

השיעור הראשון שלמדנו בווגאס הוא שאין שום דבר שכסף לא יכול לקנות. בוודאי שאתם יכולים לקבל חדר מוקדם, עניין של 20 דולר והוא שלכם. הקבליסטית אישרה שכרגע יש רק חדרים למעשנים. ראיתי את העיניים של אהוביק נדלקות כמציתי זיפו ואמרתי ניחא, העיקר שיש מיטה וכרית, אחר כך נדאג להחליף. פחחחחחחח איך שנכנסנו הדף אותנו לאחור ריח מחניק של עשן שהיה ספוג בהכל: בוילונות הקטיפה, בכורסא המחוררת, אפילו בתקרת השפריץ. 

 

אהוביק לקח את הכסף וברח בשלב הזה, ולא ראיתי אותו ארבעה ימים. לא, לא באמת. ראיתי אותו פה ושם, בעיקר כשהלכתי לחדר פוקר לבקר אותו. ניסיתי להירדם לשעה קלה בחדר המעושן אבל התחלתי להרגיש כמו סלמון. התקשרתי למרכזיה ושם כמובן הציעו לי לשדרג את החדר למגדל המחודש. ארזתי את עצמי והזמנתי את הבלבוי, משתי מזוודות בתחילת הטיול התרחבנו כבר לשלוש, ולא היה סיכוי שאצליח לגרור את כולן לבד. אהוביק, להזכירכם, נעלם לבלי שוב. תיארתי לעצמי שהוא ייגש לקבלה לברר לאן נעלמה כלתו ואיתה כל מיטלטליו. כך הוא באמת מצא אותי.

 

לגמרי במקרה יצא שהבלוגרית האגדית גנצו (או בימבלונת בבוסטון) בדיוק סיימה מסע טירונות בין הפארקים הלאומיים עם אמא שלה, והן הגיעו ליום וחצי מנוחה במלון שממוקם בדיוק מולנו "ניו יורק-ניו יורק". למרות שזה נשמע קל, מה כולה לעבור את הכביש, למצוא אותן לא היה קל בכלל. קודם כל יש לעבור את כל קומת הקזינו במלון שלנו, שלא רואים משום מקום את סופה, לעבור גם את קומת הקזינו שלהם, שהיא בכלל מסנוורת ואז לצאת באחת משמונים היציאות של המלון ולעשות את דרכינו לעבר רגלי פסל החירות.

 

אלו לא הרגליים היחידות אליהן עשינו דרכינו. לאחר הפגישה המרגשת הוחלט יחד לנסות את הבופה הנחשק של מלון הבלאג'יו. עניין של שניים, שלושה, שבעה(!) מלונות צפונה, הגענו להר רגלי סרטן השלג, האטרקציה המרכזית בבופה של הבלאג'יו. סרטנים יש לכולם אבל רק בבלאג'יו הרגליים כבר חצויות כדי שלא תצטרכו להתאמץ לפצח אותן. היו שם גבעות של שרימפסים שאינן נגמרות לעולם. בניגוד לדעה קדומה שלי, שבופה זה הזבל של האוכל, לא כך בבלאג'יו ולא כך בכל הבופאים בהם היינו בווגאס. היה שם קובה ביף, וברווז קונפי ובר סושי, וחלון שלם של קינוחים ללא סוכר ומכונת גלידה והכל נראה טוב והכל קורא לך מרגע שאתה מתיישב ועד לרגע שאתה קם לעוד סיבוב.

 

בסיום סשן האבסה מלאה, כשכרסנו בין שינינו, שאלו בנות החן איך בעצם משחקים במכונות האלו, שיש להן בעיקר הרבה כפתורים מהבהבים ולרוב נעדרו ידית צד שמושכים בה ושומעים את צלילי הכסף הזורם. אהוביק הכניס לצורך ההדגמה שטר של דולר למכונה ולחץ על max bet. המכונה התחילה להבהב והחלון של הקרדיט התחיל לעלות, 1,2,3,4,5 דולר ועצר ב-20. סחטיין על ההדגמה.

המזרקות של הבלאג'יו היו אפילו עוד יותר מהממות. חשבתי שראיתי אותן בסרט אושן 11, 12 וואטאבר, אבל מסתבר שבמציאות המים מושפרצים גבוה יותר, חזק יותר, ובאופן מתואם יותר למוזיקה משאפשר לדמיין. כשנגמר מופע, הטיפות הקטנות שהרוח נשאה נופלות על ראשי הצופים כגשם דקיק של אכזבת הסיום. 

הבחורות האמיצות שהיו עימנו המשיכו הלאה להר הגעש המתפרץ במיראז' ואנחנו חזרנו הביתה, למלון, לישון. כלומר אני חזרתי לישון, אהוביק חזר לישון בשבע בבוקר, כשנסגר שולחן הפוקר האחרון. הוא עתיד להתעורר באחת וחצי בצהריים, רק כדי להיות ראשון בשולחן הראשון שייפתח.

 

את יום המחרת ביליתי בעיקר במנוחה בבריכה, במתחם קטנטן של חמש בריכות שגודלן המלא משתווה כנראה לכנרת. החיים ממש קשים. הרגשתי הרוסה וריחמתי על עצמי בחדר מול הטלוויזיה. עד כמה שאפשר לרחם על עצמך מול הטלוויזיה האמריקאית. את תגובת אהוביק לא ניתן היה להשיג ולכן עברתי לשלב ב': קניות מאסיביות באווטלט הגדול, שנמצא בערך חצי שעת אוטובוס מהמלון.

אני לא מחשיבה את עצמי כשופרית מצטיינת בחול, להפך. אני שופרית הרבה יותר טובה בארץ, כשאני במצב הרגיל שלי, לא באיזו הזיית חול שבה נדמה לי שכובע עם פירות ישמש אותו נפלא בחופי תל אביב. אני אודה ולא אבוש שגם אני נתקפתי בקדחת מותגית באווטלט וחפרתי בערימות כאילו אין מחר. היו דברים בחיסולים מדהימים, היו דברים שככה ככה. אכלתי בבופה של הסי פוד, שהיה מדהים כמו-אבל-אחרת מהבלאג'יו. אחר כך התחיל לרדת מבול וזה אווטלט פתוח אז נתקעתי בחנות של sportisac איזו חצי שעה, במהלכה הצלחתי לדוג את הפריט הכי-לא-נורא-יקר-ומכוער. כדי לסיים את היום באווירה אופטימית סטיתי הרחק מההרגלים התזונתיים שלי והזמנתי מילקשייק פאדג' שוקולד ומנטה עם קצפת מה Fudgery. אללי איזה שוגר ראש מטורף קיבלתי. עיר החטאים או לא?

 

חזרתי למלון ובאתי לבקר את אהוביק עם מלאי של שקיות, רובן אגב בשבילו, כי היו באווטלט הרבה יותר מותגי ספורט וגברים ופחות מדי דברים יצירתיים בשבילי, אני פחות מתחברת לבייסיק האמריקאי. במצב רוח הזה סוף סוף אזרתי אומץ להתיישב בשולחן הפוקר של אהוביק בלי לפחד מהכרישים. עכשיו, שולחנות פוקר, רק מזה אפשר לכתוב פוסט שלם: על הרציניים, על המעצבנים, על הבריונים, על הבחורות (מיעוט אבל יש) על המשועשים, על אלו שלוקחים את זה קשה, על הישראלים, על הדילרים. בקיצור ביליתי גם אני לא מעט ליד שולחנות הפוקר עד שנהיה אמצע הלילה ופרשתי, כשאהוביק מגיע בשבע בבוקר עם רווח של איזה אלף דולר.

 

בואי, אם את רוצה להתחתן אז עכשיו, אם אני הולך לישון לא נגיע לזה, אהוביק מזהיר. בטח שאני רוצה להתחתן, זו הפנטזיה שלי להתחתן בווגאס באיזה drive thru, רצוי הכי עלוב שנצליח למצוא. נסענו במונית צפונה, לאיזור שיש בו רק שני דברים: כנסיות וחנויות מישכון, כך שאפשר לצאת מטקס נישואין ומייד למשכן את הטבעת כדי לשחק עוד פוקר.

קיבלנו במהירות שיא אישור נישואין ממדינת נוואדה וביציאה נתקלנו באופן מקרי לחלוטין באיש גבוה ושחרחר עם פלאיירים ביד. החלטתם איפה אתם הולכים להתחתן? לא הודינו. אז הנה יש לכם פה מעבר לפינה אתם יכולים להתחתן ב-50$ בלבד. לקחנו את הפלאייר וצעדנו פנימה. הפקידה המנומנמת הייתה צריכה להעיר את הכומר ובינתיים הכניסה אותנו לחדר של 2X2, לא יותר גדול מארון ממוצע, עם פרחים מפלסטיק. שנינו טרוטי עיניים, לבושים בלויים ומחכים לכומר. אפשר היה שלא להיקרע מצחוק?  

הטקס עצמו, הדברים שנאמרו כלומר, היו ממש יפים. לא שאני זוכרת משהו אבל הכומר שאל אם אנחנו רוצים את האל בתמונה. לפי זה שבאנו מישראל הוא כבר ניחש שלא נרצה את ג'יזס קרייסט אבל הוא לא ידע מה לגבי אלוהים באופן כללי יותר. וויתרנו עליו, היינו שם רק אנחנו, שנינו, הכומר, והעדה הפקידה בחדר הסמוך.  מינימליסטי במ' הידיעה. למען הרישום, הדוקומנטציה, והחתונה במקום ההמוני ביותר על פני כדור הארץ.  

 

למחרת היה היום האחרון שלנו בווגאס, שיחקנו פוקר כמובן, אני חטאתי בסינבון מושחת במיוחד שנקרא middle of the bun על משקל top of the muffin, כלומר רק האמצע של עוגת שמרים חמה, עליה מוזלף קרם קרמל מלוח. באמא שלי, סוכר זה הסם הכי קשה שיש. 

גיליתי קצת מאוחר את ROSS (ואולי טוב שכך?) רשת חנויות עודפים אמריקאית שבה המחירים ברצפה של הרצפה. בחצי יום הספקתי למלא שתי שקיות ענק של הכל מכל וכל וזה עלה לי קצת יותר מ-200$. יש לי משם שמלה סגולה של ניין ווסט באיזה 25$, הסוודר הראשון של העונה, בגדים של קארטרס לכל האחיינים התינוקיים, טייץ מעולה של קלווין קליין, חלוק חורף מפנק, טרנינגים ותחתונים לאהוביק וכמובן שהיה גם צריך להכניס את הכל לשלוש המזוודות המתפוצצות, אז הייתי חייבת לרכוש את הרביעית. אללי, ארבע מזוודות ועוד לא הגענו לניו יורק גדמט!

נכתב על ידי kuksta , 12/10/2013 19:43   בקטגוריות חתונה, מדור חו"ל  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרא קטיפתית ב-16/10/2013 11:59
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkuksta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kuksta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)