לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכל האהבות שיש לחלום, ביקשתי לי אותך!


I want you to know that, you're the only one for me

כינוי:  ™«•¨*:»kar!nush«•¨*:»

בת: 36

ICQ: 237183553 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

הלוואי, הלוואי שכל מה שהוא אמר זה נכון... הלוואי.


זה התחיל ככה.

 

הייתי בחדרה אתמול. וגלעד בא אליי עם צור. שמתי את המכשיר של צור בתיקון, ויצאנו לאכול. כשחזרנו גלעד אמר לי שהוא קופץ רגע לדואר, עם צור. אז אני מסקרותי הטיפשית התחלתי לחטט במכשיר של צור. ולקרוא הודעות.(תכלס,  לא יפה.)

אז קראתי כמה הודעות שגלעד שלח לצור, כמו: "אתה יודע מי התקשרה אליי"?  ו "יש לי זמן פנוי אתה יכול להביא עוד אחת" או משהו כזה... קיצר, הדליקו אותי. ואז גלעד נכנס לבד, בלי צור. ושאלתי אותו כזה."לא ידעתי שיש לך מעריצות.." אז הוא אמר לי למה את מתכוונת? (אני אשכרה חיפשתי אותו. לא יודעת מה עבר עליי. אין לי מושג!!!) בקיצור, הוא התחיל להתצבן שאני לא סומכת עליו. הוא אמר לי את סומכת עליי? אמרתי לו כן. במאה אחוז. אז הוא אומר לי אז למה את מחפשת אותי? אז אמרתי לו סתם, שאלתי סה"כ, מה אתה מתרגש....

ואז הוא שתק כזה..ואמרתי לו בוא שניה, אז הוא אמר לי שתדעי שממש התבאסתי עלייך עכשיו. אמרתי לו אני מצטערת, לא האשמתי אותך בכלום. פשוט שאלתי.. ואז הראתי לו את ההודעות של צור, והוא אמר לי אני וצור תמיד צוחקים, אני לא מבין מה את רוצה. ואני כולי מתה לקבור את עצמי עם השטויות שלי. ואז הוא אמר לי בייבי אני אוהב אותך ורק אותך! את לא מבינה את זה? אמרתי לו רק אותי? אז הוא אמר יל כן. רק אותך :)

אז נרגעתי, ואמרתי לו שאני אפצה אותו בערב. שאני אבוא אליו.

 

בחדרה יש איזה שומר, שעוסק בכל מיני דברים כאלה של קריאה בקלפים וכאלה...

אז הוא התחיל בזה של לקרוא אותי. הוא אמר לי שאני מספר 7 . ואנשים שהם מספר 7 הם מאוד רגישים. ונפגעים בקלות. ולא תמיד מקבלים את מה שהם נותנים.

וזה נכון. זה ממש נכון, זה פשוט ככה.

ואז הוא אמר לי בואי נראה אם את וחבר שלך מתאימים.

אז הוא כתב את התאריך של גלעד ואת השם המלא שלו. והוא אמר שהוא מספר 9 . ומספר 9 הם אנשים שמאוד קשה להם להחליט לבד, ויש להם חוסר ביטחון.

ואז הוא אמר לי תחשבי עלייך ועליו ותבחרי מספר מ1 עד 100 . אז חשבתי שנייה, ובחרתי 13.

 

ואז הוא שקט.. חושב ומחשב... ואמר לי. . . זוגיות מעולה !!!!

זו זוגיות שהולכת לחתונה... אני רואה שעוד 5-6 חודשים אתם אפילו תגורו יחד. אבל תני לו את הספייס. אל תלחיצי אותו. זאת השנה שלך, השנה הזאת היא שנה של מלא הזדמניות טובות בשבילך.

 

ואני מקשיבה לו, ומתפללת שכל מה שהוא אומר יהיה נכון.... הלוואי!!!!!!!!!!!!!!!

 

אז, שיהיה לנו שבת שקטנה ונעימה... ונקווה לטוב. אמן.

 

קאריני 3>

נכתב על ידי ™«•¨*:»kar!nush«•¨*:» , 2/7/2010 10:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,501
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™«•¨*:»kar!nush«•¨*:» אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™«•¨*:»kar!nush«•¨*:» ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)