לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome To The Machine




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

פורים!!!


פורים השנה היה פרודוקטיבי במיוחד.

הפוסט הזה מחולק לשלושה חלקים כפי שעבר עלי.

החלק הראשון יום חמישי מסיבת פורים בצבא, זכינו במקום השלישי בתחרות תחפושות.

 

אני ימפולסקי כצמן וגושה

 

 

אלעד וגושה בולסים

 

גושה ימפולסקי כצמן אלעד ואני

 

ימפולסקי וליליה במסיבה

 

אני ודון בוריס

 

כצמן

 

 

טראח גושה בפוזה מגרה ואני עם אף אדום

 

 

אני בוריס וגושה

 

 

קצת נראים כמו זוג הומואים

 

 

אני ושוורץ

 

 

השחור השזוף והלבן

 

 

מירו ועומרי זוג הקטקטים ואני

 

 

אני ופדרה הסטלן

 

 

אני וטל התחלפנו בתחפושות

 

החלק השני בפורים היה בעדלאידע שאני ומרינה פספסנו ביום שישי בבוקר.

 

מרינה מציירת עלי

 

ספוקייי!!!

 

 

אני מדמם ודלעת

 

מרינה דלעת

 

דלעת מפזזת

 

ועכשיו מתכדרת לדלעת

 

עם עלה על הראש

 

עוד פעם אני ודלעת

 

וזה עוד דלעת

 

עלה מתנפנף ברוח

 

דלעת דלעת דלעת

 

 

 

מרינה עושה פרצוף חמוץ

 

ולחלק השלישי והגרנד פינלה

מסיבת היומולדת של קיקי ואלמוגי

ולהן רשימת האורחים:

ילד היומולדת שמתחמק ממצלמות הפפארצי

 

 

ילד היומולדת השני שאותו הצלחנו לתפוס

 

 

אייל בפרצוף מופתע מפרסם טובורג רד

 

יובל: נו באמת עכשיו באים

 

ארז שיכור מרוב אושר או בירה מקבל חסות מגולדסטאר להופיע בבלוג

 

הקצין הטרי שלנו אדם

 

הזוג החביב אודי ואלינה

 

 

חברים של קיקי

 

יעל נרדמה בעמידה

 

ישראל מרגיש יותר מידי חברותי הערב

 

אני ומרינה, צוות הצילום וההפקה, היחידם שבאו מחופשים. אנשים פורים תתחפשו.

 

אסף הדילר

 

אופק בתמונה אחת ויחידה הערב

 

לידור הנהג תורן

 

זוג הוביטים עם פרצופים שרופים

 

אלינור הסטלנית ואני נדחף לתמונה

 

חבר של אחותו של  קיקי

 

חברות של קיקי

 

חברים של קיקי

 

עוד חברים של קיקי

 

קיקי וחברים

 

זאת הייתה רשימת האורחים הקצרה, ובהמשך הערב צפויות לנו הפתעות רבות, חברויות חדשות, נרגילה, אלכוהול, מוסיקה ועוד דברים רבים אחרים.

 

נתחיל מתמונות אווירה של פתיחת הנרגילה.

 

 

אחלה תמונה קבוצתית אלמוג יצא קצת מבוהל מכל הסיפור.

 

אייל חולם קצת

 

יעל לא הכי נהנת להצטלם

 

אני אלמוגי ויעל

 

אלכוהוליסטים קטנים

 

אני וקיקי מסכן

 

אני ואלמוגי

 

שיחה אינטלקטואלית מול המצלמה

 

תמונה בלעדית וראשונה מיני רבות של אייל מאכזב הורים.

 

תמונה שניה של איילמאכזב הורים

 

אודי שומר על האלכוהול: לא קם למה מי אתה בכלל?!?!.

 

יובל בתוך עננת עשן

 

הפי מי

 

חברויות חדשות כפי שציינתי. החברה הגדולים.

 

 

מרינ ה במבט מאיים

 

אדם מנסה לגנוב שכטת מעבר בזמן שארז מנסה לשכר את ישראל עם פרצוף מזימתי

 

יובל ואייל מתכננים מזימות בחשיכה עם אלינור ומאשה.

 

אייל משלח בי את ישראל

 

חברים של קיקי גם נהנים מסתבר

 

group hug אלמוג לא מבין למה בדיוק הוא צריך להצטלם איתם.

 

group hug 2

 

והרי לעיקר הערב האבסינת. צבא האבסינתים

 

אני מחמם סוכר בכפית לאבסינת

 

אבסינת בוער באור כחול

 

אני נראה כמו נרקומן שעומד לחמם הרואין

 

קיקי מסכן ואני עם כפית ברקע

 

חברות של קיקי וישראל שומר על הבקבוק בכוח

 

אין תיאור מדוייק אני פתוח לרעיונות

 

מישהו מנסה למרוח חומוס על אלינה. מסתבר שזה מה שעושה לה את זה

 

הדיקטטור הגדול

 

אייל אתה יודע שיש לך מדבקה על המצח?

 

כנראה שלא

 

אני מפחיד ומרינה שיכורה ומבסוטה

 

tasty tasty

 

חיוך זדוני

 

יובל בולס ואלינה ליסטן אטנטיבלי

 

אומייגאד

 

אומיי גודי

 

תמונות קבוצתיות שאני נראה שם כאילו הדביקו אותי

ערימת שיכורים

ערמת פריקונים

 

בהמשך הערב אדם הבין שפורים היום אז הוא התחפש לאוהל

 

אני מראה לאדם סרטון ואחרי זה לוקח אותו לשירותים להדגמה קצרה

 

אני ואדם מתייחדים בשירותים

 

 

אודי לא בטוח בשפיות של ארז

 

יובל במחשבה של: אחחח מה הייתי עושה לה.

 

יו מן פריק שמן

 

וכמובן הבחור שגררו לו את האוטו כי הלך לו המצבר.

 

יובל מעתיק מאדם תחפושת

 

say cheese

 

21 פעמים הרמנו את הפרזיט הזה

 

מזל טובבבב!!!

 

אייל ממשיך לאכזב הורים

 

 

 

 

 

אחלה פרצוף מתאים לך דווקא

 

מסיבת טראנסים בחניון

 

 

יובל לקח את התחפושת שלו קצת קדימה והחליף אותה לפרש בלי ראש (וגם בלי סוס)

 

ואחרי שכל הנספחים עזבו ונשארנו רק החברה הקבועים זה הזמן להוציא גיטרה ולשיר

 

אייל: אחי תקום גונבים לך את האוטו

 

ערב גיטרה

 

 

אודי מנגן בזמן שאייל עושה את הקטע שלו עם הלשון

 

מישהו בדיוק ניגן "זה מה שאני אוהב, ציצים גדולים" ארז מדגים מה אנחנו לא אוהבים.

 

קיק מסכן

 

תראה תראה זה פה זה פה

 

אפקט ההגבהה אסף נראה בגובה של קיקי

 

 

קיקי מסכן מנגן

 

 

"סמים, סמים! רק היום רק היום חצי מחיר"

 

ארז מנגן

 

 

קיקי סוגר עסקאות

 

מרינה בגרביונים סקסיים

 

מצא את ההבדלים

 

 

אודי בשימוש האחרון ביד שלו לפני הניתוח

 

 

מה את צוחקת?

 

אני מחפש נואשות אחרי הפאנקי פאנקי: "יו אין בכלל פאנקי פאנקי בשקית הזאת"

 

אלמוג אוסף זבל ונותן פרצוף של: אם אני יכול גם אתם יכולים, מה הבעיה

 

מרינה בפרצוף שיכור רדום

 

מרינה וקיקי מסכן

  

 

 

זהו כן סיימנו

זה היה עדכון אחרי שנה וחצי שלא כתבתי פה כלום. נתראה בעוד שנה בערך

happy birthday & happy holidays

(זכויות שמורות למרינה על התמונות הבאמת טובות)

אריק

נכתב על ידי Johnny B. Yatch , 5/4/2008 11:43  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Johnny B. Yatch

בן: 35

ICQ: 279965710 




6,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnny B. Yatch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnny B. Yatch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)