לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Secret Window


החיים שלי - דרך העיניים שלי :]

Avatarכינוי:  Gozali

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

התרחקות


 

אהוב יקר
לא עצרתי אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי
בלילה קר

הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב

אהוב יקר
זה לא אתה שמשתנה לי

אהוב יקר
לא עצרתי אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי
בלילה קר

הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
אתה רואה את השלכת
זה זמן ללכת, זמן ללכת,
זמן ללכת, זמן ללכת.

הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
אתה רואה את השלכת
זה זמן ללכת, זמן ללכת,
זמן ללכת.

אהוב יקר
הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב
אהוב יקר

 

 

אז סופ"ש שעבר התקשרת בחמישי בערב.

"יש לי חדשות רעות" אמרת לי.

"אתה סוגר שבת?" שאלתי, צביטה בלב.

 

"כן"

 

ושוב נשברתי.

ובכיתי המון.

ושמעתי אותך, שבור, כועס, עצוב, מתגעגע.

הבטחתי להיות חזקה - בשבילך.

 

וחיכיתי.

חיכינו יחד.

לסופ"ש הזה, להיות יחד.

והיה מדהים.

 

אבל קצר.

 

"חיכיתי לראות אותך כדי לספר לך"

"מה?"

"תבטיחי שלא תכעסי"

"נו, מה?"

"ושלא תבכי, אני לא יכול לראות אותך בוכה יותר"

"נו מה?"

"אני חוזר מקוצרת. 8 וחצי כבר בת"א"

 

ושוב צביטה בלב.

ואני כל כך מתגעגעת אליך, ולא מספיקה להנות ממך לפני ששוב לוקחים לי אותך לשבוע - שבועיים, מי יודע.

ואני רואה בעיניים שלך שאתה מרגיש כמוני.

גם אם לא תגיד לי.

אתה צריך להיות חזק.

בשבילי, ואני בשבילך.

 

ושוב אני אשב בבית, אחשוב ואתגעגע, וכמעט אבכה.

 

אבל, זה המחיר של לאהוב אותך, כאב.

 

וזה שווה את זה, כי זה אתה, ולא אף אחד אחר.

 

מתגעגעת.

 

אני.

נכתב על ידי Gozali , 29/11/2008 18:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהוב יקר


זהו זה סופי.

הוא מדהים.

אין על זה עירעורים.

 

הוא כל כך מדהים.

 

לא אתיימר לומר שהוא מושלם, כי אף אחד לא מושלם, אבל הוא מנסה להיות, בשבילי, וזה הופך אותו להכי מדהים שיש.

 

יום שישי בבוקר, הוא החליט שהגיע הזמן לתת לי את מתנת היומולדת שלי.

"רק תביאי בגד ים, כל השאר לא משנה" הוא אמר לי.

בגד ים? אבל חורף כבר. לאן אנחנו הולכים.

 

עולים על כביש 4, נוסעים נוסעים נוסעים.

יורדים באשדוד.

נוסעים נוסעים נוסעים.

מגיעים למעין מרכז מסחרי קטן, מרכז אלמוג.

אני מחפשת רמזים, מוצאת שלט - "מרכז הילינג וספא"

"לקחת אותי לספא??" אני צועקת, והוא רק מחייך.

 

עולים במדרגות, נכנסים, הוא מדבר עם הבחורה בקבלה, בשקט - שאני לא אשמע.

"טוב חבר'ה, תיכנסו לשירותים פה, מחכים לכם חלוקים וכפכפים, תחליפו לבגדי ים, אני מחכה לכם פה" היא אומרת לנו.

מתרגשת!!!

מחליפים בגדים, יוצאים.

 

היא לוקחת אותנו לחדר קטן, מלא נרות, עם מוזיקה שקטה וריח טוב, ובמרכז - ג'קוזי ענק:]

חצי שעה מענגת ישבנו יחד במים החמים מחובקים, מתנשקים, אוהבים.

אפילו יין היה לנו.

 

ואחרי זה - הפינוק האולטימטיבי - 50 דקות של עיסוי גוף מלא ומפנק, מכף רגל ועד ראש.

איזה כיף!!!!!!

כל כך נעים כל כך משחרר כל כך כיף!!!

 

[אגב, זה ממש כמו בסרטים, אחת המעסות היא בוצ'ה מפחידה והשניה עדינה נורא. אני קיבלתי את הבוצ'ה]

 

ספוגי שמנים ריחניים נסענו לים, ישבנו על החוף, ואני כל כך מאוהבת!

איזה מתנה מדהימה D:

 

אוהבת אותו כל כך!

ועכשיו, הוא עלה למבצעית, אז נקווה שיישאר טוב.

 

אני.

נכתב על ידי Gozali , 2/11/2008 12:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGozali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gozali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)