לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  •°•L!or•°•

בת: 33

ICQ: 222682054 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

שאלון מצחיק... יש לי איזה משהו עם שאלונים בזמן האחרון =/


סמן בקו דברים שעשית\קרו לך:

 

נתקעת פעם בקיר

צעקת על המחשב

קמת בבוקר ונתקעת בדלת

התווכחת פעם עם מישו על צורה של ענן  (מוזר אבל כןן... ארנב- פיל ארנב-פיל א-ר-נ-ב-!)

התעצבת על המנחה בטלוויזיה והתחלת לקלל אותו במחשבה שזה יעזור

לעסת את החולצה שלך (כשהייתי קטנה...)

נפלת במדרגות

שכחת את השם שלך

בכית וצחקת באותו זמן

אכלת ושתית בו זמנית

נפל לך אוקספורד על הראש (זה היה דיי קרוב)

התיישבת על מסטיק

נתקעת בעמוד באמצע הרחוב (ונהייתה לי בלוטה במצח... לא נעים )

כשמשעמם לך זה מצחיק אותך

מישהו אמר "מזלג" ופשוט לא יכולת להפסיק לצחוק

קבעת עם מישהו ללכת לאנשהו, ושכחת להגיע

נזכרת במשהו מצחיק תוך כדי ששתית, וירקת את כל השתייה

התחלת לדלג באמצע הרחוב בלי סיבה

אתה שואל את חיית המחמד שלך שאלות, ומחכה לתשובה

כשהחיה לא עונה לך, אתה מתעצבן

נפלת על המקרר

כשאומרים "בום" , אתה מת מצחוק

כשאתה עושה סמיילים במסן/אייסיקיו, אתה מזדהה איתם, ובאותו רגע נראה בדיוק כמוהם (... וואלה!)

אתה מתייעץ עם עצמך

שיחקת עם ברווז באמבטיה (לא בדיוק... עם לוויתן!)

התקשרת למישהו, התכוננת מלא זמן על מה שתגיד לו, ובסוף שכחת (או התחלתי לגמגם באמצע יכ זה לא יצא בדיוק כמו שרציתי...)

התקשרת למישהו הביתה ושאלת איפה הוא

שאלת מישהו שנמצא בשירותים אם הוא טבע

פעם אמרת למישהו "שכחתי. אה נזכרתי הנה. שכחתי. אה אה נזכרתי"

סה"כ = 16

 

תוצאות:

1-5 : חכם

5-10 : יחסית חכם

10-20: ממוצע

20-25 : כמעט טיפש

25-30: טיפש+

 

מסתבר שאני ממוצעת... מוזר, דווקא מתאים לי להיות כמעט טיפשה... אם רק היו רושמים "ישבתי פעם על חשופית" זה היה שלי!!!

 

נכתב על ידי •°•L!or•°• , 16/5/2008 16:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון 100


קצת מזכיר לי את שאלון 300 החופר עם השאלות שחוזרות על עצמן ואז צריך לחזור ולבדוק מה כתבתי לפני כדי שלא יחשבו שאין לי עמוד שדרה ואני משנה דעות כל שניה.... לא משנה...

נלקח ממקור חסוי ביותר (נופר אהמאהמ...)

 

1.לעשן. (וגם לא נראה לי...)

2.לשתות אלכוהול. (יין בקידוש נחשב?!)

3.להיתנשק עם בן.

4.להיתנשק עם בת.

5.לשכב עם בן.

6.לשכב עם בת.

7.לישון עם בן.

8.לישון עם בת.

9.מערכת יחסים של יותר מחצי שנה.

10.לישון ערומה בקיץ.

11.לישון ערומה בחורף.

12.לא להיתקלח שבוע. (בחיים לא! איק)

13.לשקר.

14.לאהוב בן.

15.לאהוב בת.

16.לישון באוהל עם בת. (לישון באוהל נקודה! מתה לעשות את זה כבר...)

17.לישון בחוץ על הספסל.

18.ללכת למסיבה ענקית עם 100 אנשים. או יותר.

19.להגיד לבן שאני אוהבת אותו, בפנים.

20.לזרוק מישהו.

21.לריב עם ההורים וללכת מהבית.

22.לא לישון כל הלילה.

23.לראות את השקיעה והזריחה.

24.מסיבת פיג'מות עם חברות. (דע?!?!)

25.לשנוא בן אדם. הכי בעולם.

26.מערכת יחסים עם בת.

27.סקס.

28.לריב עם מישהו בכוונה.

29.לריב עם מישהו בטעות.

30.לעשות משהו לא מרצון אישי.

31.לאכול ולהקיא בכוונה.

32.לאיים.

33.להיות בחו"ל.

34.להיתנשק בחו"ל עם בן אדם שאני לא מכירה כ"כ. (נשמע מעניין...)

35.להבריז.

36.להיות במחשב כל היום.

37.לראות סרטים כל היום.

38.לראות סרט כחול.

39.לדבר בטלפון מעל 3 שעות. (עם מעייניק לפני כל מבחן בערך...חח)

40.להכין ארוחה ל6 אנשים או יותר.

41.לאכול סושי. (לא הצלחתי לסיים חתיכה! זה דוחה.)

42.לאכול כל יום במקדונלדס במשך שבוע. (לא יכולה להבטיח דבר כזה.)

43.בנג'י. (בחיים לא!!! בקושי קרוסלה...)

44.לא לאכול כל היום.

45.להצטער על משהו.

46.לברוח מהבית לשבוע או יותר.

47.לישון כל היום.

48.לראות את אותו הסרט 20 פעמים.

49.להאשים מישהו סתם ככה.

50.לתמוך בבן אדם.

51.מערכת יחסים עם מישו קטן ממך.

52.מערכת יחסים עם מישהו מבוגר.

53.לעצב את החדר לבד.

54.ללכת להופעת רוק.

55.לדבר מול קהל שלם.

56.לצאת באמצע של הצגה.

57.לצחוק בלי הפסקה. (והיה קשה להפסיק...)

58.לראות בוב ספוג כל היום. (גדול!!! חייבים לעשות את זה מתישהו...)

59.להתנתק מהעולם.

60.לשכוח כאב שמישהו אחר גרם לך.

61.שיברון לב.

62.לבכות כל היום.

63.תקופה טובה.

64.לצלם 1000 תמונות.

65.שיציעו לך לדגמן.

66.להביא ילד לעולם.

67.לא לדבר עם ההורים שבוע.

68.להיות עם מישהו כדי לשכוח את האקס שלך.

69.לשתות קפה חזק.

70.לשלם בבית קפה על עצמך.

71.להקשיב כל היום למוזיקה. (לפני המתכונת במתמטיקה... כל הסינגלים של גלגלצ חרוטים במוחי...)

72.אמבטית קצף. (וויאי! בטיול השנתי של כיתה ו' חיחיחי.)

73.אמבטיה עם ורדים.

74.להיתקלח עם בן.

75.סמים.

76.נרגילה.

77.לשבור משו שעולה הרבה כסף.

78.לגנוב.

79.להיכשל.

80.לקלל ת'מורה.

81.להתחיל עם בן. (תנסו את זה... גם אם זה לא הולך זה נותן אחלה הרגשה.)

82.להשיג משהו שמאוד רוצים לבד.

83.להתאהב בשחקן\שחקנית.

84.לשרוף ת'בית.

85.להשתין במיטה בלילה.

86.לא לענות לשיחות כל היום.

87.לעשות שופינג עם 500 ש"ח.

88.לשקר להורים.

89.לעשות היקי לבן.

90.לעשות היקי לבת.

91.לרכל על חברה טובה.

92.להיות בלי מחשב חודש.

93.לאכול כל היום ממתקים.

94.לאכול פיצה שלמה לבד. (כמעטט.)

95.לעבור תאונת דרכים.

96.לאבד מישהו חשוב.

97.לריב עם מישהו חשוב מאוד.

98.ללכת מכות.

99.לקפוץ לים בחורף.

100.להתאהב עד דמעות. (עדיין לא קרה...)

 

יש פה אחלה שאלות ודברים שגורמים לי לחשוב טוב טוב על המצב שלי ולהבין.... שלא הכל רעע!!! :)

בהביי

נכתב על ידי •°•L!or•°• , 15/5/2008 14:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי...


טוב... הרבה דברים קורים בזמן האחרון ואין לי הרבה זמן וכח לעדכן פהה

אני מניחה שרוב החברות שהיו קוראות בבלוג שלי התייאשו ממני... וזה בסדר... לא מאשימה אתכן

בכל אופן חזרתי לעדכן, לפחות בנתיים

כמה דברים חשובים שקרו בזמן האחרון:

1. התפקיד שלי בצבא סגור וגם התאריך גיוס שהוא מאוד מאוחר ונחמד לי אגב שאני הולכת להרוויח טונות של כסף!

2. קוקו "נשך" מישהו, העכברון הקטן והיפה שלי לא יכול לפגוע בזבוב!

והמישהו הזה התגרה בו (זקן מסריח) ולא התבייש ללכת להתלונן גם אחרי זה... אז לקחו לי את המתוק ל10 ימים ארוכים במיוחד וקשים שנמשכים כרגע (יום מספר 4) ובעיצומה של תקופה זו אני יכולה להגיד:

קשה לי!!! ואני מתגעגעת ולא חשבתי שאני אשתגע ככה בגלל 10 ימים... אבל כשלקחו לי אותו לקחו גם את הנביחות והשטויות והשמחה מהבית... עד ליום שלישי לפחות.

 

אז החלטתי שאת הפוסט הזה אני מדגישה לכלבלב היפה והמקסים שלי שאני לא יכולה בלעדיו אפילו שנייה

 

 העלאת תמונות וקבצים

 

חוצמזה שתקופת הלחץ מבחנים/ עבודות/ מתכונות/ בגרויות, התחילה והדבר בהחלט מתחיל לתת את אותותיו.... מרמורים ובאסות כאלה ואחרות...

אבל הדבר היחיד שבאמת מנחם אותי זה שעוד חודש וחצי זה באמת ייגמר ואני לא אצטרך לחזור לבית ספר בחיים יותר!

אני חייבת שינוי בחיים, שינוי בשגרה ועכשיו!

התחרפנתי...

יאללה ביי

נכתב על ידי •°•L!or•°• , 14/5/2008 14:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•°•L!or•°• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •°•L!or•°• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)