לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קצת מתולתל וקצת חלקה, קצת עני וקצת טחונה, קצת שמינו וקצת שמינה. אבל מסתדר לנו טוב, תודה ששאלתם.

כינוי: 

בן: 19





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

גרררררר בלאט


אני מוצא עצמי מאוד עצבני בזמן האחרון...השאלה הנכונה היא למה? לא...אז מה היא אם לא למה?

 

למה אני שואל יותר מידי שאלות ולא עונה תאכלס? למה לעזאזל אני אומר כל כך הרבה למה?

 

למה בא לי ללכת ואחד אחד, לעקור את הביצים, להשמיע לו פנטרה עד שימות מדיכאונות...ולירות לו כדור לתוך החור של התחת....

 

עכשיו כשבא לי לתת לכם תשובות לכל מיני שאלות מטופשות נראה לי שאני אלך לשתות כוס קפה ולהרגע בשקט וישאיר אותכם עם טעם מריר בפה. יאללה אני עפתי אני יודע שזה חרא וקשקושים, אבל האחרים באמת טובים...נשבע לכם. ואם לא...תפוצצו לי ת'צורה, גם ככה לא יהיה לי כוח להגיב לכם....

 

סאלאמת

נכתב על ידי , 8/3/2005 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



253
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבאגס אנד דאדס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על באגס אנד דאדס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)