לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

א - ו - כ - ל !!!!


אם זה טעים, ואני יודע איך להכין את זה, או שאכלתי איפהשהו, ואני מנסה לשחזר, או שאני מנסה לאלתר, או שאתם תעזרו לי. זכרונות, מתכונים, וטכנולוגיות מזון להמונים !
כינוי: 

בן: 52

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

נהנית? ספר לחבריך !


רק מתוך חשש שיום אחד הם יסגרו את הבלוגים שלהם, או יעברו איתם דירה,

אני מצטט פה מהבלוגים של עדי בעולם ו- Ford Prefect.

 

נו טוב, גם כי זה כיף אדיר לראות איך אני מקליד מתכון ברמת גן, ומבצעים אותו

בשבדיה. Ford Prefect, שיחקת אותה בענק. עשית לי את הסופ"ש.


בבלוג של עדי:

 

....רוצה הוראות לאוזני המן מהירות?

 

 

עדי בעולם  , 00:43 22/3/2005:

ברור שרוצה! (ולא, זה לא האי הזה. בבית של אבא שלו עוד יש בכלל אמבטיה ויקטוריאנית. נשמע רומנטי, מקפיא את האחוריים בחורף. ברר).

 

CATMAN  , 01:24 22/3/2005:

בצק פריך נוח,יחס 1:2:3 - במשקל,לא נפח.

 3 זה הקמח

 2 זה השומן (חמאה,או כדי לא לגנוב את ההצגה מהמילוי, מרגרינה)

 1 זה הסוכר+1חלמון ו-3 כפות נוזל לכל כוס קמח+קורט מלח

 

כשהשומן בטמפ’ חדר, מערבבים את כל החומרים היבשים היטב, ואז לשים פנימה את השומן.

 עדיף קערה גבוהה וכפפה חד פעמית.אם יש ציפורניים-כפפה על כפפה.

 רק אז מוסיפים חלמונים ונוזלים (חלב/מיץ/רוויון/נפט, וכו.) ומערבבים עד שאחיד.

 משטחים לעובי חצי ס"מ, בתבנית על נייר אפיה.אפשר לשטח בין 2 ניירות, זה נוח.

מכסים ומקררים 1-2 שעות.

 

מלית:

מפרג טחון (או שלם שנכתש, או עבר טראומה במעבד)

עבור כל 2 כוסות קמח ממקודם- לבשל רבע כוס חלב עם חצי כוס סוכר,

עד שנמס. להוסיף 1כוס פרג טחון ולבשל עוד דקה. אפשר להוסיף קליפת לימון.

לטעום ולתקן.לצנן.

נוזלי? עוד פרג/פרורי בסקויט.מעט מדי?רבע כוס צימוקים.

 

לקרוץ ממשטח הבצק עיגולים עם כוס גדולה, כדי שיצאו משולשים סבירים.

 אם העיגולים משיקים, יש פחות עודף בצק.מסלקים עודפים, שמים כפית מלית

במרכזים,מקפלים שוליים פנימה ומהדקים קצוות שלא יפתחו.

 

 190 מע.בשליש התחתון של התנור,15-20דק.

מוכן כשזהוב.

 חג   

 

CATMAN ) , 01:25 22/3/2005:

שמח. (אוף איך התקמצנתי במילים, ובסוף פדיחה!)

 

CATMAN , 01:33 22/3/2005:

אה, לחמם תנור מראש, זה ברור, לא?

 אין פרג?

 לבשל מים וסוכר ביחס 1:1 עד שיש סירופ. להוסיף אגוזים טחונים

 פי שתיים מנפח המים המקורי, לבשל עוד דקה ולהפסיק.

 להוסיף טיפה מיץ וקליפת לימון, אפשר גם צימוקים. לצנן.

 

אבל תכלס, כל בצק שאת מכירה טוב ושולטת, יהיה טוב, אם המילוי טוב.

שימי קצת מלח בבצק, לאזן את כל המתיקות הזו.

 

ותשכחי מקמח מלא פה! מקסימום תשתמשי בסוכר חום. לא דבש.

 

עדי בעולם , 01:54 22/3/2005:

וואו. אתה חתול חתול. הבצק הלבן שלך נשמע לי מצוין. ברור שחמאה

(אין לי שום דבר נגד תחרות עם המילוי. זה שוק חופשי פה). ולשום בצק לבן

אני לא מוסיפה קמח מלא, הבנזוג עולה על זה ישר, ומייד מחרים,

 גם אם לא מוצדק.

ופה אני חייבת להשקיע, להרשים את ההורים שלו, לא? בכל זאת, אני מייצגת

כאן את כל העם היהודי, אסור שיהיו פשלות.

 ולסיכום: תודה רבה רבה!

לו רק היינו באותה יבשת כבר הייתי שולחת לך משלוח מנות ראוי.

 

Ford Prefect  09:43 22/3/2005:

זה בסדר שגם אני לוקח את המתכון ומשתמש בו, נכון?

 או שאני צריך לשים על כל אוזן (CATMAN (c


בבלוג של Ford Prefect:

 

אוזני המן תוצרת בית!

כאקט פורימי (יחיד), וכקונטרה לחג הפסחא האופף אותנו מכל עבר, הכנתי, במו ידי הקטנות אוזני המן.. כדי למצוא פרג נאלצתי לעבור בשלוש חנויות שונות (ובסוף לקנות 5 חבילות של 50 גרם כי אין שום דבר יותר גדול), על תמצית וניל אין מה לדבר ומדידת כמויות כשאין כאן כזה דבר "כוס מדידה".. נו טוב, אבל זה לא מעניין.

 

מה שכן מעניין הוא שהמתכון (באדיבות CATMAN, וזאת ההזדמנות להודות לו בחום על כך, למרות שהמתכון הלך למישהי אחרת ואני פשוט שנוררתי אותו) היה קל למדי, ויצא טעים להפליא.

 

חג פורים שמח!

 

 

לפני:

 

ואחרי:

 

 


זהו.

זה כל כך עושה לי טוב, שלא איכפת לי שעכשיו ידונו אותי ל 20 שנות

מאסר ועבודת פרך, על הפרת זכויות יוצרים.

להמשך טיפול בתביעות משפטיות, אנא פנו לשגרירות ישראל בשוודיה.

 

נכתב על ידי , 25/3/2005 03:02   בקטגוריות אפיה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



70,848
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCatman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Catman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)