לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

א - ו - כ - ל !!!!


אם זה טעים, ואני יודע איך להכין את זה, או שאכלתי איפהשהו, ואני מנסה לשחזר, או שאני מנסה לאלתר, או שאתם תעזרו לי. זכרונות, מתכונים, וטכנולוגיות מזון להמונים !
כינוי: 

בן: 52

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

1.2.1972


תמיד רציתי לכתוב פוסט קצר של כמה מילים,

ושיהיו לו מלאנ'תלפים  תגובות. אז הנה:

 

היום אני בן 34. יום הולדת שמח לי.

 

יאללה, תתחילו לשפוך.

 

 

למי שהגיע באיחור - פה היו תמונות שחושפות את זהותי האמיתית (במטושטש).

מחקתי אותן, כדי שיום אחד אוכל להצטרף לאל-קעידה,

 או גרוע מכך, לעסוק בביקורת מסעדות.

 

 

ירמיאו ומריומה- שיא התמימות

החתולים שלי - ירמיאו ומריומה.    כן, הם רכים כמו שזה נראה. אפילו יותר. 

 

 

תאמינו לי, זה נראה יותר טוב במציאות

המטבח שלי נראה נורא מגובב בתמונות. במציאות יש בו סדר מפתיע - כל מה שאני צריך - אני מוצא מייד.

הכל מול העיניים, ותמיד באותו מקום. כמו מטבח של ספינה.

פה הוא מצולם תוך כדי בישול, על משטח העבודה יש דלעת חתוכה,

קערה, ומחבת עם בצל מטוגן. ( זה מילוי ל"סמסה" של בוכרים.)

 

לא, זו לא ספינה, זה המטבח שלי

נירוסטה, אהובתי !!!

 

 

היק !!!!

דווקא אני לא שותה הרבה. הבקבוקים פשוט מצטברים. (היק!) עם חלקם אני מבשל. (היק !)

 

נכתב על ידי , 1/2/2006 00:36   בקטגוריות אופטימי  
417 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



70,848
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCatman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Catman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)