לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

אם התעוררת לפני חמש בבוקר יש סיכוי שעד שמונה יחלחל סוג של תסכול.



זה מן זמן כזה. זאת מן התחלה של חורף.

זה מן צורך להתבודד ולהגיע למשהו מאוד מאוד פשוט, אנושי וכואב.

 

 

הייתי מניחה את עצמי עכשיו, במקום רחוק. הייתי נותנת לעצמי את הזמן להבין לאט.

אני מרגישה בטוחה, העתיד לא מאיים עלי.

זה סוג של שפיות מהבריאות שידעתי, אם כי יש מי שיחשוב שאני מוזרה.

מצד שני אני מסתכלת עליו בחזרה ורואה מכונת חיוכים אומללה מאוד שעושה הרבה כסף, וצר לי. באמת שצר.

 

 

שאיפות מעבירות אותי על דעתי. ובזאת החלטתי על מות השאיפות, לעת עתה. מנוחה לשפיות.

הגיע זמן של רוגע.

יש מן דור של אנשים, מוכשרים מדי, ביותר מדי דברים. העולם הישן כבר לא תופס במגזר הזה, והחינוך לא מהודק מספיק. אולי תוצר של הורים צעירים מדי שלימדו אותנו שאנחנו יכולים להשיג הכל ואולי אנחנו שראינו שבעצם זה לא כ"כ קשה, אבל מאסנו בדרכו של העולם הישן.

כתבו את זה לפני, זאת לא חוכמה.

 

אני מצטערת לומר אבל צר לי, עבור אנשים שעושים דבר אחד.

אולי כי מולטי-הכיווניות שלי צריכה להצדיק את עצמה איכשהו, זה הרי אינדבידואלי וזה לא ענייני.

 

אני עייפה. אני באמצע תהליך. אני צריכה לתת לזמן לעבור ברוגע הזה, הגובר, ובסופו לעשות את שאעשה.

יש דברים שאשמח לעשות. אשמח להיות מורה לילדי יסודי. אבל לא פה. יש לי אנטיגוניזם כלפי הארץ הזו שכנראה כבר לא יעבור.

 

יש בי צורך שעכשיו אני מבינה אותו כלהתנתק מהישראליות שבי. אולי זה צורך חולף אך לא נראה לי. כל הקלישאות התנפצו לי בפנים.

אני מצטערת, אך הארץ הזאת היא מיזם כושל.

כר חלומות ילדות שלא הגיע לקרסולי הנוסטלגיה.

אני לא יכולה לחיות פה. לא לאורך זמן בכל מקרה. לא עכשיו.

קשה לי, באמת שקשה לי.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 8/11/2004 09:03   בקטגוריות הרהורי בוקר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גולדי ב-21/11/2004 06:02



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)