לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

אני מפנה אצבעות



מאשימות.

 

לעבר הפסיכיאטר שלי, לעבר החיים שלי, לעבר התרופות המזדיינות האלה שדופקות לי את המוח והשליטה שלהן עלי, לעזאזל.

 

 

קראתי כתבה על ג'אנקים והפחד שיתק אותי.

רק רציתי קצת שפיות בחזרה ונסחפתי במסע הצלב שוב, בלי לשים לב. כבר לא הייתי דרוכה.

24/7 minor tranqulized, יושבת מול הטלוויזיה 8 שעות בלי לעפעף, מנסה להסביר למה אני לא מזדיינת עם חבר שלי ומפחדת מאיזה סוד נורא. העולם מלא קונספירציות, אני צריכה לשמור אותן לעצמי, ככה פחות מסוכן. יודעת שאני במקום הלא נכון כל הזמן ומפחדת לזוז.

 

לא שפויה, לא שפויה.

 

מנסה להבין מה לא בסדר, למה אני לא כותבת, למה לא איכפת לי, למה אני לא פה, איפה אני, מה קורה לי. ולחפש את האתר ההוא שבגללו לא התחלתי עם התרופות מלכתחילה, ולקרוא.

 

ולגלות שזה קורה, לפעמים, שהתרופות יוצאות נגדך ומובילות לתוצאות יותר חמורות או לא עוזרות יותר, וקוראת כי נמאס לי להיות זומבי וביומיים של לא תרופות אני לא מרותקת למיטה אלא קפיצית ומסוגלת לרצות ולאכול ולקלוט והמסך האפור נעלם. 

 

הליך גמילה ותופעות מאיימות מפורטות בפרוטרוט הפחידו אותי.

 

"הגיע הזמן", אבא שלי אומר ו-"זה הולך להיות קשה, תתכונני. הוא מטומטם הפסיכיאטר שלך, היד שלו קלה על ההדק ברצפטים".

אח שלי קשוב בפעם הראשונה השבוע ואמא שלי דומעת לידו במסעדה ואני אומרת לו "תנעץ בה מרפק, היא דואגת". כי אני לא צריכה רחמים ודאגה, אני יודעת שיהיה בסדר, אני במצב רוח טוב, אני חוזרת לעצמי.

 

והאמת שקשה לי להודות.

אני מקווה לטוב בכל הסיפור הזה ולהתייחס אליו בבדיחות הדעת.

לאבד את עצמך זה סוג של זוועה קטנה ואני מוקירה את כל אלו שלא מכירים אותה. מוקירה ואוהבת ושמחה עד כלות בשבילם.

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 27/11/2004 01:00   בקטגוריות דכאון, נרקוטיקה ומלמולים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה25 ב-28/11/2004 01:24



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)