לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

הומה ונוהה


 

באיזו סערה עולה הכל. 

נסיונות הרגיעה וחיפושי המזור, המסירות לדרך ולעבודה, השקט, המרכז, הזכירה העצמית - היכן כל זה כשאני נשטפת בגל רגש והורמונים ונוהה, אל זרועותיו, אל עיניו, אל קולו, אל תבונתו ואל אהבתו. כשמרפרפת בי ציפור מהירה ונסערת, המנקרת בי שוב ושוב - היכן הוא?, המפצירה בי חרש לחפשו.

ומוטב אולי כך, הוא עסוק עד מיעוט נשימה, במרחק שניים עד ארבעה קילומטרים ממני הוא תמיד רחוק וקרוב עד חישה. לא התראנו כבר חודש. מוטב אולי כך, שאחרת כבר הייתי עולה בלהבה.

 

לא התראנו כבר חודש. היום יום הולדתו. לפתע אבד בי הרצון לכתוב על כך. כל הימים וכל הלילות הדיבוק הזה מרעיש בי, ועתה, משהותר לי רווח לעצמי, איני חפצה בו יותר.

 

 

כשאני מתקשה, כשדברים לא מסתדרים כפי שרוצה, כשכואב, כשנפגעת, כשמפחדת - אני הולכת. ומההתאהבות הזו ניסיתי ללכת שוב ושוב. ניסיתי להשתחרר בצורה היחידה שאני מכירה. את רוב מבעי התסכול הוא נטרל בעדינות, אח"כ אמר שדרמטית מדי, שמקשה על עצמי. 

לפני שלושה ימים אמרתי שצריכים לנתק. הוא לא סתר ורק התעצב. כתב שמתגעגע, כתב שקצת מצוברח. ואני, חשבתי עליו שבעתיים, ומתוך זה עלה - מה יקרה אם אשאר? 

 

אם לא אתעקש להחביא במרתף, למסמר קורות עץ, להתרחק ולייחל שכחה לכל רגש שזוקף ראש ומסכן אותי בכאב.

 

מה יקרה אם אשאר? 

 

אם אדבוק בו ובאהבתי. אם אאמין בה ובו. 

הוא מבטיח שהדברים ישתנו, שניפגש, שרק צריך לעבור את התקופה הזאת. הכל עוד יבוא, הוא כותב, הכל עוד יבוא. 

 

ואיני יודעת אם ההכל שלו הוא ההכל שלי, ובעצם, תמיד זה כך. אולי, אולי, אם אחכה, הם יוכלו להיפגש. 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 18/5/2015 13:24   בקטגוריות נסיונות לב ומשובות רומנטיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מִיקַה רוֹבּ ב-21/12/2017 02:57



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)