לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2003

הרהורים שבין לבין





אני לוקחת רגע להרגע.

 

הדד ליין של העיתון נזיל, ותלוי ברובו בנו, ללא הכתבה מלמעלה, וזה נותן לי קצת זמן להרגע, לעשות את הדברים בדרך שלי, ובמקצועיות. כמובן שהכוונה לכמה שיותר מהר כדי שנספיק עוד גליון הסמסטר. אבל זה נותן אוויר לנשימה.

 

אני מרגישה יותר טוב.

אני מרגישה יותר רגועה והעניינים באיזשהו סדר הגיוני.

 

האמונה במקומה.

 

כמה עניינים שאינם קשורים אלי אמורים להגיע לכדי מסקנות בקרוב, וישפיעו על אופן פעילותי בהמשך.

 

אני לא מספיקה הכל.

אני לא מוטרדת מאוד בגלל זה.

 

אני תשושה בצורה קצת יוצאת דופן לאחרונה, אני מרגישה קצת חולה, ואני תוהה למה.

אולי זה דבר לדבר איתו היום עם הפסיכיאטר שלי, אולי זה דבר שאני צריכה לברר בעצמי.

יש לי את האינטואיציות הלא מילוליות שלי לגבי זה, אבל בכ"ז- תקופה שאמורה להיות טובה, העניינים מתקדמים לכיוונים שרציתי- יש בי כח להגשים את החלומות שלי, לפעול בעקבות ליבי ונפשי- הכל אמור להיות יותר טוב.

אולי הצום הארוך מדי מויטמינים לקראת הבדיקות דם- שהביא אותי למצב של חוסר ברזל מזעזע, הוא הוא הסיבה.

חומצה פולית לא בדקו לי, האידיוטים, וזה חשוב.

 

אני הולכת לספריה,

אנא אחלו לי התאוששות קלה מהחולשה הזאת, והצלחה.. הרבה הצלחה.

 

נשיקות,

 

אני

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 26/11/2003 15:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עלמה ב-27/11/2003 01:44



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)