לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

מחכה למשהו מרגש שיקרה





כנראה שככה זה כשאתה מאוהב, או סמי-מאוהב, או מה שהבחור הזה הותיר בי.

 

השארתי לו הודעה אחרי הסרט אתמול, בתא הקולי.

ואני מחכה לראות איך יתגלגלו העניינים.

ההשקפה שלי גורסת- לעומת שלו שטוענת שאם נועדנו להפגש שוב נפגש שוב- ושיש סימנים מקדימים שיש לתת עליהם את הדעת - ושהוא כבר למוד נסיון ומה שהוא מחפש עכשיו זה זרימה- והקטיעה אולי לטובה היתה והיא מרתיעה אותו-

אני הולכת על מה שמרגש אותי.

ואם להודות על חטא- מזמן לא עניין אותי מישהו עד כדי כך. הרגשתי שנשמתי זועקת לשלו.

בקיצור- אחרי השיחה הארוכה בטלפון עליה כתבתי אמש, חשתי אכזבה. לא כי אני חולקת על השקפת עולמו- נהפוך הוא. כי אני יודעת איך העולם הזה עובד. הוא אמר שאני צודקת- אני ריאליסטית, אבל, אני חשבתי לי, שמאחר והוא שוב- הותיר אותי לא מסופקת- ירד לי ממנו לחלוטין, ואז, לא נפגש כי אני- כבר לא אהיה בעניין. אנרגיות, רצונות וכל מה שהם גורמים לעולם הפיזי. עתה- לאחר הסרט, שבתי ברוח מחודשת.

מלאת מוטיבציה להעלות את התערוכה הזאת כבר, כדי ש- בין השאר, אוכל גם להזמין אותו.

תחושת הבטן שלי אומרת שנפגש עוד לפני.




התערוכה:

מצאתי אישה רביעית לצילום.

אותי זה מרגש.

הקונספט-

צילום של ארבע נשים הקרובות אלי- כל אחת בסדרת תמונות משל עצמה.

משתתפות- וירג'יניה, נטלי חברתי הטובה, מישל, ועדי- הבחורה החדשה שהכרתי בלימודים.

המטרה: פורטרטים אותנטיים וחושפניים- לא ברמת העירום, ברמת הנשמה. אני הולכת להידבק לכל אחת מהן לכמה זמן, ולהוציא תפוקה אותנטית. אני חושבת, משהו כמו 4 תמונות גדולות לכל אחת, ובתפזורת תמונות קטנות, משהו שיעביר את סיפור החיים של ארבעתן. בהמשך יכתב טקסט על כל אחת ואחת, ואני כבר אחשוב איך לשלב אותו.

כך- שזה הפרוייקט הבא, בעצם, בליווי גליון 2 של העיתון.

אנא אחלו לי הצלחה.




העיתון:

בשלבי עריכה סופיים. יש לי עוד דברים לערוך וכתבה גדולה לכתוב- וכמובן לעמד את הכל בסופו של דבר בנוסף לתמונות.

יש לי רעיונות מרגשים (אותי) לגליון הבא, שאני מחכה כבר להתחיל לעבוד עליהם.




 

עייפות רבותי, עייפות. ויש לי הרבה לערוך ולכתוב- ולשם אני שמה פעמי.

שיהיה לכולכם המשך שבת רגועה,

 

אני

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 6/12/2003 12:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קס over doze me ב-8/12/2003 22:40



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)