לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

הריגוש היומי





אקסי האהוב, הגיע היום, החנה את האמבולנס ליד הבית, ביקש שארד ונתן לי דיסק- עליו מוקלטת הסקיצה הראשונית לשיר שהוא כתב עלינו, פעם, כשעוד היינו ביחד, והועבר לזמר מתחיל שאהב והלחין ויכניס לתקליטו השני.

שם השיר- "ביום בו התאהבנו שוב"

וחיפשתי קישור לשיר בבמה חדשה אבל הוא לא פרסם אותו שם, אז יצאתם בהפסד.

בקיצור- שיר מרגש ונהדר בביצוע מרגש ונהדר.

בכיתי, בכי רציני - מהצליל הראשון והרבה אחרי האחרון, בשעה 22 בלילה בעודי יוצאת מהאוניברסיטה.

 

המינוס היחיד- הזמר חושב להפכו לשיר אהבה הומוסקסואלי. לכן- ביקשתי את האקס שיקליטו לי את גרסת המקור לפני שאני הופכת לבחור על גלי האתר.

ואכן, האקס לא איכזב, ורצה שתשאר לנו מזכרת, מהמקור, לפני הטרנספורמציה המינית.

הוא אומר שהחברה החדשה שלו - קשה לה להתמודד עם השיר הזה. אחרי ששמעתי את הביצוע הבנתי למה.

 

שתקפוץ לי. אני אוהבת אותו ומאחלת לו רק אושר לרוב ואם היא לא יכולה לקלוט את זה כי היא ילדותית או קטנונית או חסרת בטחון- אני לא יכולה לעזור לה.

אני את שלי עשיתי. אנחנו כבר לא בקשר כדי לא לפגוע בה. אז ראבאק- לגלגל את העבר לאחור ולמחות את השנתיים שהיו לי איתו- אני לא יכולה ולא רוצה לעשות. וגם הוא לא.

שתקפוץ- שתתמודד.

אני אומרת את הכל בהסתייגות כמובן- אני מבינה אותה.

זה מאיים ואני בעצמי הרי קנאית לא קטנה לעיתים.

אבל ראבאק.

זה מה שיש לי להגיד.

עכשיו אני פונה לערוך קצת,

אז שיהיה לכולכם לילה טוב.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 9/12/2003 00:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)