לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

בן זונה, תכתוב לי כבר



שתיקה, עוד שתיקה, רק שתיקה.

 


אני מאריכה את הזמן שלי ברחוב, מתקרבת יותר לאן שאולי תהיה, ומקווה שתעבור כבר, תעבור כבר.

איתה או לבד, תעבור. לבטח לא אדבר איתך, הרי אין לך מה לומר וגם לי כבר נגמר. וזו שטות, יש לנו המון דברים לומר, רק ש-

עכשיו אין לך מה להגיד אז אתה שותק.

 

אז אתה איתה. עם האופניים והמגהץ והקריירה במלצרות שלה ("לא סתם מלצרית, היא מנהלת משמרת", "היא רוצה ללמוד?", "לא"), עם ההשתטות והקלות.

היא מצחיקה אותך, אמרת, אבל, גם נמאס לך לשמוע את עצמך מדבר, "אני אוהב לנאום, את יודעת, אבל די", אין לכם דו-שיח, אין לך אתגר אבל עכשיו אתה מאוהב וכנראה שהכל נראה הגיוני יותר.

 

אני לא מאמינה לך.

 


רק תכתוב כבר משהו, משהו במקום השתיקה. משהו שיגרום לעובדה שאתה כ"כ צעיר להתעמעם, להתחייך. משהו שירכך אותי, ירגיע אותי. איזה רצון לתקשורת, לשמירה על קשר, משהו נגד הניתוק.

איזו הצטערות והודאה שזו היתה שטות, שאתה לא יכול לוותר עלי כ"כ מהר, משהו שיעשה את זה הגיוני, קל.

 


שתיקה, שתיקה, רק שתיקה.

 

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 5/11/2005 03:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה26 ב-7/11/2005 14:41



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)