לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

בוקר טוב עולם





אוחחחח..... (אני מתמתחת)

שוב ישנתי לילה כהלכתו.

אתמול- שהיה אמור להיות יום קליל ופנוי- התחיל בעשר ונגמר בשמונה וחצי בערב. ככה התגלגל.

אבל די נהניתי ממנו, ואפילו הספקתי בלילה לקרוא את המאמר ולכתוב את התגובה האמורה ולשלחה בזמן.




העיתון שלי- מודפס ברגעים אלו.

ראיתי העתק שמש שלו- בHP, ואני חייבת להודות שזה לא נראה משהו בכלל. נקווה לטוב.

בכל מקרה- את הלקחים שלי הפקתי לקראת הגליון הבא. ואני די אופטימית, לעומת חרדות אלו ואחרות לגבי עתידי, והריקושטים ש"המאיים" עוד עלול להטיח בי בכל דרך אפשרית ולא כשרה.

התעוררתי מסיוט- "המאיים" גונב את העתק השמש שלי כשאני ישנה ומעביר אותו לאיזו מכללה סוג ז' שם רוצים להעתיק אותו או משהו כזה ואני מתרוצצת במבוך קפקאי ומנסה להלחם על זכויות היוצרים שלי וכד'.

 

לשמחתי, גיליתי שהוא לא מגיע לישיבה היום. כבר משהו טוב.

אני עדיין חוששת מאמבושים. אולי אלו החרדות שלי, אבל אי אפשר לדעת מה עלול לקרות.




הגיע הזמן להתחיל לעבוד על התערוכה.

אני תוהה איך וכאלה- אבל אני מניחה שקודם כל אני צריכה לקבל אישור סופי מבעל המקום ואז להקדיש סופ"שים לצילומים. משימה לא קלה, אבל מרגשת.




היום, שיעור בחמש, אח"כ ישיבת מועצה, אח"כ פגישה עם השרינק. בדרך הביתה אני מניחה שאעבור בפאב ואבדוק מה העניינים שם.

 

ועכשיו-

מאחר ויש לי עוד שעתיים עד השיעור- נראה לי שאני אכין לי אוכל ואתכרבל במיטה עם הספר שלי.

 

יום משובח לכולם-

 

אני

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 17/12/2003 14:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-19/12/2003 15:27



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)