לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

8 דקות לפני שיעור


אני יושבת. סיגריה אחרונה.

הקור חודר לעצמות למרות 1,2,3,4 השכבות שאני עוטה על עצמי, גרבי צמר עד הירך ומגפיים גבוהות. יש עוד סוודר, צעיף ומעיל שמחכים ליד, אל תדאגו לי.

 

ישנתי 4 שעות בלילה. שוב איחרתי לשיעור של המפלצת.

יצאתי מזה יחסית בזול.

באמת שהתכוונתי להגיע בזמן, התעוררתי ב-8 אבל המשכתי לישון. זה שהלכתי לישון ב-4 לא עזר.

 

אני עגמומית. חוסר השינה ואולי הקור והאפרוריות הזאת.

אין לי חשק.

התערוכה שלי צריכה לעלות עוד 3 שבועות ועוד לא התחלתי לעבוד.

העיתון שלי יוצא בשבוע הבא ואני לא מרוצה ממנו.

 

4 דקות לשיעור. אמצע סיגריה אחרונה.

אני מתקשרת להורים שלי לבדוק אם הם כבר טסו לסופ"ש שלהם. מתאים להם, משאירים אותי לבד בחג.

אין תשובה. כנראה שכבר טסו.

מקווה שהשאירו את האוטו.

 

מקווה לצלם קצת בסופ"ש, לפחות להתחיל. מצולמת אחת אמרה שאולי תהיה פנויה בשבת בבוקר. עם השתיים האחרות אני צריכה לדבר.

בינתיים בסמינריון שלי התחלתי לשרבט סקיצות לעיצוב ההזמנה לתערוכה.

מצולמת רביעית- לא ברור. הכוונה הראשונית שלי כנראה תרד מהפרק. החיבור הרגשי לא עובד יותר. מישהי הציעה את עצמה, מקווה שיצא לי לראות אותה בסופ"ש ולראות אם מתאים. נראה לי שכן. נראה לי שכן.

 

0 דקות לשיעור. גונג. נגמרה הסיגריה. לגימה אחרונה מהתה.

תיכף אעלה במדרגות.

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 18/12/2003 16:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עלמה ב-19/12/2003 10:10



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)