לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

עגמומיות


הערב אתמול היה לא קל.

כל היום היה בסימן עגמומי.

אולי הקור, אולי החוסר שינה- כבר אמרתי.

 

חזרתי בערב לבית ריק.

הריקנות הפנימית רק התעצמה.

חשבתי שאחזור הביתה ואלך לישון. היה לי לבד. רציתי מישהו שיבוא להיות איתי.

לא היה אף אחד, ומשכתי את הזמן עד 3 בבוקר בערך, ואז, נכנסתי למיטה עם הספר שלי, ועם ג'וני מיטשל ברקע, כתבתי שני שירים וכיביתי את האור. בחוץ היתה סערה.

גם עכשיו סוער, וזה מקשה עלי.

אולי זכרונות העבר, מחורפים קשים שעברו עלי- הם שמעיקים עלי עכשיו.

ההבנה- כי כל מה שעשיתי בזמן האחרון- עדיין משאיר אותי ריקה. אני לא מוצאת נחמה בשום דבר. ואני יודעת שהתשובה בפנים.

 

היהירות שלי- מייסרת אותי. אני יודעת שמקורה בחרדות. 

אני צריכה למצוא תיקון. ולחפש אותו במקום אחר.

 

אבד לי החשק.

אני צריכה חום אנושי. אמיתי, מישהו לחבק ולאהוב, לחלוק איתו את כל זה.

הבדידות אולי שוב, מכריעה אותי.

דברים צריכים להעשות אחרת.

אני רוצה להשיג תוצאות אחרות.

 

היום יש יומולדת לידיד, מנהל הפאב. הוא מתוסכל מימי הולדת והבטחנו לו שנחגוג, שיבוא לפאב ושנזמין אנשים, אני רוצה לאפות לו עוגת שוקולד. אני רוצה לשמח אותו.

 

אני רוצה לחזור לעצמי.

אני רוצה את הדברים בחיי שיתאימו לחיי.

אני רוצה שקט וזרימה פשוטה.

אני לא רוצה גאווה והסחפות.

 

אני צריכה לרדת למכולת- לקנות קצת ציוד לסופ"ש, שוקולד לעוגה, ונרות יומולדת.

אני צריכה להתקשר אליו- לוודא שאכן הוא מגיע לפאב ולהתחיל להזמין אנשים.

 

סופש טוב לכולכם,

וחג שמח.. :)

 

 

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 19/12/2003 13:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)