לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

תה ירוק



 

 

 

ת"א בלעדַייך מרגישה כמו עיר זרה, כמו לבד.

 

 

אני שותה תה ירוק ונושמת, אתמול כמעט השתגעתי. ואני חושבת שאולי זה קשור לגילוי הלב, שלי מול עצמי ומולו, בערעור המחשבה שאני בסדר. אני לא יכולה לסבול את המחשבה שאני לא, זה עניין של אגו אולי, או של פחד, תחושה עמוקה של בושה וחוסר בטחון. כאילו רק בלומר לעצמי שאני לא בסדר, משהו יתרופף ויתפרק. לחיות עם המחשבה שבתחומים רבים אני בסדר, אבל ברבים אחרים לא, בכמה ספציפים וכמה שאולי לא אדע, זה משהו שצריך להתרגל אליו. לא בסדר בצורה המופרעת, המעורערת שלו.

 

עדיף לחיות לבד, לא לפקפק. זוגיות קשה, מראה תמידית קשה, כמעט בלתי אפשרית. ואני מעורערת בכל המקומות הלא נכונים לזוגיות, ומתפתלת, מאוד אומללה, ומאמללת- עוד מילה קשה שגורמת לי להתכווץ, לזרוק את הכל ולצעוק לא צריך.

אני לא יכולה לשאת את זה, ואפילו לא מצליחה להבין למה. קצת צביעות להגיד שלא מצליחה, אבל בתוקף מתרוצצת להסתיר מעצמי, לגונן עלי בצורה שגורמת לי לשנוא, אותי, את המסך על התפיסה שלי, את שדה הראייה המצומצם, המעורפל, המבייש.

 

מאוד מפליאה אותי המחשבה שהוא עלול לאהוב אותי עד כדי כך, להשאר איתי למרות שבעצם לא מקבל ממני הרבה. הרי על פי רוב אני טרופה בעניינים שלי, כל סימן של קרבה מבריח אותי, מתלוננת על כל דבר שעושה, בלי ראציונאל, בלי באמת לדעת את זה למעט בהתקף זעם מתחלף. והוא סובל אותי, למרות שאין לי שום דבר לתת מלבד צער.

 

אני רוצה לדעת להתקרב אליו, ומפחדת פחד נוראי.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 4/12/2005 02:03   בקטגוריות האקזסטינציאליזם שלי, ההדחקה שלי (קטגוריה מכוננת), הפחד שלי, זוגיות וקשיי נשימה, לזכור, לזכור!, חביב עלי, מי אני, ראו הוזהרתם, על השגעון, על הבלבול  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה26 ב-9/12/2005 18:26



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)