לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2003

תשובות לשאלון השבועי



לאן את/ה מתכננ/ת לצאת בסילבסטר?
השנה הקדמתי תרופה למכה- והרמתי מסיבה בעצמי. חצי בעצמי- עם חברה. יותר נכון גיבשנו קונספט ואנחנו מעצבות מקום. רנסנס היר ווי קאם. אתמול שרפנו הזמנות עד שתיים בלילה.

את/ה יוצא/ה לאן שכולם יוצאים או רק את/ה והחבר'ה הקרובים?
אני לא יודעת מה עשיתי בסילבסטר בשנים האחרונות.
כנראה שכלום. לפני שנתיים היה לי זוג והיינו במסיבה של חברים שלו. איחרנו את 24 והוא כעס עלי, אבל בסוף היה כיף. הוא אמר שהוא בחיים לא ראה אותי כ"כ יפה וזוהרת וזה כנראה- היה שיא השיאים מבחינת הסילבסטרים בחיי.


את/ה מתכננ/ת לשתות או לעשות שמח בצורה אחרת?
אני לא שותה.
אני מניחה שיהיה כיף.
אם יבואו הרבה אנשים אני ורייצ'ל נהיה קרוב לעננים שהדבקנו על התקרה.

יש תיכנון לנשק בנאדם מסויים בשעת האפס?
ולהדביק אותו בשפעת שלי?
כן יש אחד מסויים שאם הוא יגיע אשמח ואף יותר מזה לנשקו.
הוא הבן אדם האחרון שהתנשקתי איתו, זה היה לפני איזה חודש - באותו מקום- והוא נעלם. יהיה נס סילבסטר נחמד אם הוא יופיע שוב.

באיזה מצב את/ה חושב/ת שתחזור/תחזרי הבייתה?
(אני לא חוזר/ת הבייתה, יסחבו אותי עד למיטה, מאושרת עד הגג וכו')

גמורה מעייפות אחרי שניקיתי 3 טון עלי שלכת?
או להבדיל- צועדת לסמינריון שלי לבושה ומאופרת כפיית יער?


נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 28/12/2003 13:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)