לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

ערפל


 

 

כבר שבוע ערפל על השכונה שלי,בנשימות יותר לחוּת מחמצן והכביסה על החבל לא מתייבשת.

היום יותר מתמיד, לא רואים את קצה הרחוב, וקר- קר בצורה מקפיאה. זה לא הקור, זו הצורה.

 

היום בת"א ערב מיותר, או סתם, ערב. מינגלינג בלי מהות ולא בגלל החברה.

בחור חייך אלי מאוד, חייכתי ולא יכולתי להישיר מבט, כל הכח שלי פתאום נזל לביישנות  מוגזמת, לא יכולה להתמודד ומה כבר יש לי להפסיד. אבל בכ"ז, ביישנות.

 

אחרי כן, כשירדתי עם הכלב, כבר בפיג'מה, חשתי רווחה. המכנסיים הרחבים, הצעיף הכרוך, האיפור שהוסר.

 

אני לא נהנית בחוץ, או סתם בין אנשים וזה לא שאני לא נהנית בכלל-

אני נהנית כל הזמן מקולנוע, מטלוויזיה טובה, מאמנות, מספרים, ממוזיקה, מתאטרון, ממנו, מהכלב, מאוכל טוב. אני פשוט לא נהנית סתם בין אנשים.

תמיד בין אנשים מדברים אני מרגישה שהחיים שלי הכי משעממים בעולם. מה עשיתי בשבועיים האחרונים? ראיתי לפחות חמישה סרטים, צילמתי קצת, כתבתי, קראתי, אהבתי, בישלתי, חיפשתי, מצאתי תשובות, נלחצתי, נרגעתי וחוזר חלילה. "שום דבר", אני עונה, "שום דבר".

אולי זו הילת העניין שהם מקיפים עצמם בה, אולי כישורים חברתיים שאין בי טעם להפעיל. מה ארוויח מזה? איזה צורך יש לי באינטראקציה עם אנשים שעל פי רוב משעממים אותי ממבט ראשון? לא חכמים מספיק, לא מבוגרים מספיק, לא אמיתיים וזה לא שמשהו רע בהם. בחורים מחייכים מחייכים אבל התבוננות בחיוך שלהם וחצי מבט מבוייש חזרה זה גבול האינטראקציה. אנשים זרים לא מעניינים אותי. אנשים בכלל משעממים אותי. הם לא מפתיעים ולא מחדשים. מעטים האנשים שהייתי רוצה לידי.

 

 

אני הולכת להכין תה, לקרוא ולישון, לילה טוב.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 10/12/2005 04:17   בקטגוריות חביב עלי, מי אני, ראו הוזהרתם, מיקניזם  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היהודי הנודד ב-9/2/2006 03:21



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)