לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

שנה אחרי שנה - חלק א'



השנה הזאת לא היתה מהמבריקות שלי.

נשארתי באותה זוגיות, אבל עשיתי כמה דברים שאני לא גאה בהם. נפרדתי לקצת אבל חזרתי מהר.

עבדתי קשה בעבור סכום הכסף הגדול ביותר שהרווחתי אי פעם. נשחקתי מהר אך רכשתי הרבה נסיון.  

לא עשיתי אמנות השנה, כמעט. את מעט הצילומים שצילמתי לא פיתחתי עדיין. רק לאחרונה חזרתי לכתוב במרץ.

הבנתי לאן אני רוצה להמשיך השנה, וגיבשתי תכנית רב-שלבית לשם.

בתור חובבת חתולים מינקות, גיליתי את מנת האושר שנופלת בחלקך כשכלב הוא חיית המחמד שלך.

חידשתי קשר עם כמה חברים ותיקים, אך לא עם מספיק.

העברתי מחצית השנה ללא טלפון סלולארי ונהניתי מהשקט.

 

 

לפני שתגמר השנה הבאה -

אקנה מצלמה דיגיטלית.

ארכיב את חדר החושך שלי, סוף סוף.

אפרסם בבמה שאינה וירטואלית.

ארכיב תערוכה חדשה ואציג אותה.

אסיים סוף-סוף את התואר הראשון שלי. אתקבל ואתחיל את התואר השני.

אסיים את ההתמחות שלי, אגש ואעבור את בחינות הלשכה.

אתנדב לאיזו עמותה או שתיים.

אמצא עבודת בכתיבה ו/או צילום.

 


 

 

2006 מוצלחת, חברים!

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 31/12/2005 21:46   בקטגוריות אופטימיזם, כמיהה, לזכור, לזכור!  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של overdoze ב-1/1/2006 13:34



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)