לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2004

גשם


 

 

 

 

                                        הגשם קורא אותי להישאר

                                        במקומי

                                        להתערסל בזכרונות

                                        להתכרבל במיטתי

                                        החדר חשוך

                                        השירים שלי מתנגנים

                                        ואני מתגעגעת להיה לא היה

                                        לרגע נצח בחיי

 

                                        המטלות רשימה                                         ארוכה ארוכה

                                        אוטומטית

                                        אני זוכרת מה לעשות

 

                                        השגרה הגשומה

                                        קוראת לי למקום אחר

                                        רחוק בתוך עצמי

 

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 8/1/2004 16:54   בקטגוריות שורות קצרות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מל ב-11/1/2004 17:19



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)