לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2004

בלה.


ההורים שלי שוב נסעו.

שוב בית לבד, ואני חושבת שדווקא מפה יבוא השקט.

אתמול מצאתי את עצמי בסצינת רבת משתתפים, וכמה אנשים שאהבתי איכזבו אותי.

אני ממהרת להתאהב באנשים ולהתאכזב מהם. כמה סטיות מהאנושיות כפי שאני תופסת אותה, כמה פגיעות קטנות ואני סוגרת את הדלת. לפחות לזמן מה.

זה די עגום, אבל כנראה שתקופת ההתהוללות וההתרועעות הדחוסה האחרונה היתה צריכה לבוא על סיומה איכשהו.

 

אני שוב צריכה שקט. ולעשות את הדברים בקצב שלי.

להתרחק מבלאגנים ומאנשים שיכולים לאכזב אותי, באמת שאין לי קיבולת לזה יותר.

 

הייתי חולה כל השבוע. שוב אני מרגישה זוועה ביום וטוב בלילה.

אין לי מושג איך אני הולכת להנות בפתיחה של התערוכה, כל מיני אנשים מכל מיני סיטואציות בחיים שלי הולכים להגיע.

אני אשב בצד ואשתה תה... אצלם מה שקורה.

ביקשתי ממוטי שיביא מצלמת דיוידי, כדי שאוכל לשלוח לקאס דיסק של התערוכה שהיא הפסידה.

בכלל עצוב לי שהיא לא פה.

 

אני מוותרת על השיעורים של הערב וחוזרת לישון.

 

לילה טוב לכולם.

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 22/1/2004 15:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kelsen ב-22/1/2004 17:40



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)