לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2004

מרק שעועית זה יופי של דבר


אני מרגישה שהנה אני אוכלת משהו שהנטרופתית שלי היתה מרוצה ממנו.

 

דיונים במטבח על איך אני הולכת להחזיק דירה, ואולי הם ימצאו דירה עם יח' דיור צמודה, או חדר מופרד כדי שתהיה לי יותר פרטיות והעלויות ירדו.

אמרתי שזה עצמאות בכאילו, לא רוצה את זה.

 

קאס, אין לי מושג מה עובר עליך, אוף. אבל זה מרגיש פחות עבש מהחיים שהיו לך פה, החיים שהיו קטנים עליך.

אוף, אין לך מושג מה עובר עלי.

 

אני תשושה כל הזמן.

אני רוצה לעבוד על המחשב עוד כמה שעות, ומחר לקום וללמוד למבחן- אמריקאי, לא נורא.

אני אלך לקנות סיגריות מהמכונה ליד הבית,

אני מתגעגעת למישהו שמי יודע אם חושב עלי. זה מייסר אותי, קצת.

אולי אני מתאהבת בקלות במי שאני יודעת שלא יכול להיות איתי? אולי הפחד שלי מאינטימיות רגשית לאורך זמן- מכניס אותי למצבים האלה.

 

נוירוזה- ללמוד!

ראש זמש- להרגע וחיבוק.

קאס- מייל.

 

חוצמזה לא נרשמה אפילו תגובה אחת לאחרונה, זה גרם לי להרגיש נטושה משהו...

 

לילה..

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 31/1/2004 02:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kes ב-4/2/2004 14:12



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)