לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2004

"זה לא רע כשהסיגריות בורחות לך"


ככה הקופאית במיני מרקט למטה אמרה כשפניתי מתחת לקופה לידה לשלוף את הווינסטון שלי ובאיזו דרך פלאים הקופסא קפצה לי מהיד והתגלגלה למרגלותיה. "צריך להפסיק לעשן"- ככה היא אמרה.

בינתיים אני פיתחתי חיבה לסופט פאק.

גם ללרדת למטה, למעוז הבורגנות המדושנת- עם פיג'מה, נעלי בית וצרור מפתחות שאני מסובבת על האצבע.

נמאס לי מפה- אני רוצה לגור במקום שסטודנטים בפיג'מה שיורדים לקנות סיגריות זה הגיוני.

 

יעל - שכאמור עזבה את ירושלים וחזרה הביתה- נכנסה לאיזה טרנד של רטרוספקטיבה. יש לה קופסאות. קופסא לכל שנה. מוזר קצת. אתמול היא עברה על הקופסאות (שוב) והקריאה לי באמצע הלילה מכתבים שכתבתי לה עד שנת 2000. חוץ מאחד שהיה ממש קורע לב שביקשתי כדי להראות לפסיכיאטר שלי, די נקרענו מצחוק. היה לי משעמם בצבא. חלק ניכר מזמן העברתי בכתיבת מכתבים.

 

התקבלתי לקורס כתיבה יוצרת של יעל הדיה. יי מי. אני תוהה אם יש מישהו שלא התקבל, ואם בכלל נרשמו אנשים לקורס הזה. אבל העובדה שהסופרת החביבה עלי ישבה וקראה את הסיפור שלי, שאולי אני אעתיק לפה עוד מעט, מרגשת אותי קמעה. ליומולדת 23 עודד עשה סיבובים באוויר כדי שהיא תכתוב לי הקדשה על הספר החדש שלה שרציתי ליומולדת. הוא שלח איזה מישהו שהוא מכיר שאיבטח את שבוע הספר באיזה חור שהיא חתמה בו עם מכתב קורע לב על זה שהוא קנה לי מתנה ב500 שקל ואני כל מה שאני רוצה זה את הספר שלה. ההקדשה שלה היתה מקסימה וזה עשה את היומולדת שלי לקצת יותר מוצלח (ברקע האירועים- עזבתי את הדירה וכאלה) זה באמת היה נחמד. אני הולכת להגיע לשיעור הראשון עם הספר ולראות אם היא זוכרת.

אני תוהה אם אני צריכה קורס בכתיבה יוצרת. אני יודעת שלאיזה אקס שלי זה די עוזר. בתכלס נרשמתי רק כי היא מעבירה את הקורס וזה היה בתקופה שעוד יכולתי להרשות לעצמי את המחיר המופרז של הדבר הזה.

אני חושבת גם להרשם לקורס איור של אגודת הסטודנטים בסמסטר הבא. הוא די זול. זה יעביר את הסמסטר הבא שלי - שבו, אני כאמור לא סטודנטית כבר אלא רק עושה מועדי ב' וסמינריונים ועובדת- בנעימות יחסית.

 

יאללה, אני הולכת לקחת את הפרוזאק שלי ולהכנס למיטה לקרוא (דסי לוחצת שאני אחזיר לה את הספרים שלה, אני לא מבינה את העניין הזה)- אגב, לא רציתי ללמוד סיפרות מתישהו? מה העניינים איתי? אני חייבת לעשות את זה. סיפרות עברית וספרות כללית, אנגלית?  אני כבר אחשוב על משהו. אולי שנה הבאה, אבל מה עם האמנות? אוף.

 

אוחחח, אני אוהבת את ימי הבטלה האלה..

חבל שזה נגמר בשבוע הבא...

 

have a nice snoozZe

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 16/2/2004 18:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בנו של האין ב-18/2/2004 03:05



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)