לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2004

תשובות לשאלון השבועי



מה התכונה הכי דומיננטית שלך?

החזה שלי.

ברצינות?
אני לא יודעת, אבל אני יכולה להיות די אגרסיבית כשאני רוצה.

מה סקסי בענייך?
מה סקסי.. מה סקסי...
חיבור- אני חושבת. לשדר על אותו גל עם מישהו דומה לך, שמושך אותך, שמרגיש אותך בלי מילים.

אני פריקית של ריגושים רגשיים.

מה אתה הכי שונא?
שונאת? אני משתדלת לא לשנוא.
לפעמים זה מתחלק לי, במיוחד כשאני עצבנית. אז אני לא סובלת אף אחד.


מי האדם שהכי השפיע עליך?

הממ... אבא שלי כנראה. אח"כ אמא.

מה הדבר הראשון שאתה מסתכל\ת עליו באישה\גבר?

מבט סוקר כללי. רגש שהאדם הזה מעביר בי וכאלה.
אז אני מחליטה: א.יש מצב ב. אין מצב אבל הוא בסדר. ג. לא מעניין. ד. איחס, נאלח שיפסיק להסתכל עלי כבר.

מה הדבר הראשון שגברים\נשים מסתכלים\ות עליו בך?

שוב, החזה שלי.
לא, ממש לא. אני אלופת ההסתרות.
אני לא יודעת.

איזה כישרון היית רוצה שיהיה לך?
הייתי רוצה לפתח את כל הכשרונות הבוסריים שלי-
כרגע על הפרק- ציור ופיתוח קול ופסנתר.

בגדול- הייתי רוצה להיות יותר אנושית כל הזמן.

איזה חלק בך היית משנה?
את אי השפיות שעושה אותי אנוכית ועיוורת.

מה מעצבן אותך?
כל דבר, תלוי אם אני במצב רוח הנכון.

מתי בכית בפעם האחרונה?
אוףףףף.... לא זוכרת, בטח לפני כמה ימים עד שבוע וחצי.
נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 17/2/2004 16:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)