לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2004

אז עוד פעם אני פה


במסגרת בטלה בסימן סיום.

יש לי מבחן מחר.

 

אני לא מפוקסת.

 

המממ המממ המממ

 

היתה לי שיחה עם אבא שלי אתמול.

הוא טוען בתוקף שאני אנוכית. מצייר ציור של הכל יכול היה להיות כ"כ הרבה יותר טוב (לי) אם רק הייתי ככה וככה. אני לא מבינה את הככה וככה, ולא מבינה כ"כ מאיפה כל זה נפל עלי ולמה הם לא דיברו קודם.

טוב נו. אולי אני באמת לא רוצה לראות כלום. אני שולחת אותם לחיליק בשבוע הבא. נראה מה יהיה.

הם גם ככה חושבים שאני דפוקה, לא יזיק להם לשמוע את זה ממקור חיצוני ולהחליף איתו חוויות.





 

אני שותה שייק, ואוכלת עוגת שוקולד שמרים. אני חוששת שאני מתחילה להשמין. זה לא היה בתכנית שלי.





אני מרגישה לא בפוקוס יותר מתמיד.

אולי זה הלחץ של המבחן שמפעפע. יותר נכון העובדה שאני צריכה לעשות משהו שאני לא ממש רוצה. לא שיש לי בעיה עם לשבת ולקרוא, אבל שיהיה.





מה עוד.. מה עוד..

אני מדברת עם איזה מישהי לא מוכרת במסנג'ר. מאיפה הן נופלות עלי כל הסטודנטיות לאמנות? היא בטח לא תמצא חן בעיני.

אף אחת כמעט לא מוצאת חן בעיני.

 

וגברים... מה יהיה איתם?

מה יהיה איתי ועם ההפרעת אישיות שלי?

 

"רגש אחרון" התקשר אתמול בזמן שישנתי, אחרי שהשארתי הודעה הדואגת לשלומו. הוא אמר שהכל בסדר והחניק בין לבין : "חושב עליך הרבה.. (שיעול), כן הכל בסדר".

נו באמת.

מה אתה חושב עלי? מי מרשה לך? מה אתה ממיס לי את הלב עוד פעם?

תחשוב על החברה שלך. אני בן אדם שמקסימום איכפת לו ממך ותו לו. אוף. ארררר. כמובן שאת החזרה לשינה ליוו מחשבות זימה לא ראויות. לא לעניין בכלל. אני צריכה להפסיק לדרוש לשלומו.

מה העניין עם הגברים המתלבטים האלה?

אבא שלי שאל מאיפה אני מביאה את כל האנשים האלה שלוקחים כדורים.

האמת, מאז שהתחלתי לקחת צצו להם כפטריות אחרי הגשם רק אנשים שלוקחים כדורים. דסי אומרת שאני היחידה שאני מכירה, והיא מתייחסת אלי קצת בחשד. לא נורא.

 

טוב די.

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 17/2/2004 16:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה ב-19/2/2004 17:13



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)