לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

כמה מספרים


 

4 זה מס' החתולים שיש לי בבית כרגע. כשאעבור אשאר עם השניים שלי.

 

2 כלבים היו לי בחיים, שניהם לתקופות קצרות מדי.

 

4 זה הגיל בו עברתי לתל-אביב. מאז אני פה, למעט עשרה חודשים בהם גרתי בגבעתיים.

 

11 זה מס' הדירות השכורות שאני מצליחה לזכור שגרתי בהן בחיי.

 

27 שנים ימלאו לי השנה.

 

15 ליוני יהיה התאריך שבו זה יקרה.

 

5 שנים וחמישה ימים ביני לבין אחי הקטן. כשהיינו ילדים הייתי מתעללת בו. היום הוא אחד החברים הכי טובים שלי.

 

1.58 מ' זה הגובה שלי. מישהו פעם שאל אותי איך אני לא מתבעסת שאני כ"כ נמוכה, הרי אם לא הייתי יכולה להיות דוגמנית. מכיוון שאני רגילה להיות אמת המידה היחידה שלי, זה לא ממש מזיז לי. אמא שלי אומרת שככה אפשר לצאת גם עם הבחורים הנמוכים יותר. האמרה הזאת הסתברה כנכונה.

 

2 פעמים המשקל שלי עבר את ה-50 קילו ויכולתי לתרום דם. לא עשיתי את זה, למרות שרציתי.

 

2 שיני בינה השתכנעתי לעקור.

 

14 ויום היה הגיל שבו התנשקתי לראשונה.

 

22 וקצת היה הגיל שבו התנשקתי לראשונה עם בחורה.

 

1 וחצי ימים עברו מאז נישקתי מישהו לאחרונה.

 

3 מערכות יחסים ארוכות היו לי. שלושתן נשקו לשנתיים אך לא עברו אותן.

 

15 זה הגיל שבו התחלתי לעשן. נסיון לספור את כל הפעמים בהן הפסקתי והתחלתי שוב עושה לי כאב ראש.

 

1 ליטר זו כמות הבירה שאני יכולה לשתות בפעם אחת ולהשאר עומדת. בשלב הזה כשהברמן ממלא צ'ייסרים בחינם, אני יודעת שיהיו צרות.

 

7 זה מס' האנשים שראיתי ערומים במקביל.

 

1 זה מס' גליונות העיתון שראו אור בעריכתי.

 

2,695 זה מספר השירים שנמצאים כרגע בתיקיית המוזיקה שלי.

 

49 אנשים יש לי בפלאפון. זה גם בדיוק מס' כתובות האימייל שיש לי בספר הכתובות באאוטלוק.

 

22 אנשי קשר יש לי במסנג'ר.

 

588 זה מס' הפוסט הזה בבלוג שלי.

 

 

 

פה בערך נגמרו הדברים שאני יכולה להצמיד להם מס' בלי לאמץ את הזכרון מדי ורוצה לשתף בהם.

לא יודעת של מי היה הרעיון למספור הזה, אבל הופיע קטע כזה בעלמה, ודריה ויוזף פרסמו פוסטים כאלה לא מזמן.

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 8/5/2006 16:44   בקטגוריות איך לבזבז זמן, מי אני, ראו הוזהרתם, סתם ככה, שאלונים, לינקס  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של modus ב-10/5/2006 10:41



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)