לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2004

עדכון מצב


קמתי בבוקר.

הזדיינתי. שתיתי כוס תה, אכלתי עוגה, עישנתי 4 סיגריות. עכשיו החמישית.

 

לא לא הכל שחור, למה שיהיה שחור.

 

בלילה היתה לי התגלות לגבי עצמי ואהבה, וצ'ומפ- אני חייבת לציין שקראתי אצלך, במעט שיש שם והזדהיתי עם המכתב הזה, של הבחורה העלומה (לא להאמין שהיא בת 17.5, נכון?)

 

אני אומרת, תנו לי אהבה ואהפוך לגוש אוטופי מנותק, שחי בספירה שלו, שאני כ"כ אוהבת. הספירה האופטימית והנאיבית שלי. לא עוד כאב וסבל, לא עוד אובדן תמימות.

מה קורה לי? מתי נתקעתי רגשית אי שם בשלהי התיכון?

מתי התחלתי לסבול ככה על כל מה שמבחוץ?

 

בלילה הרשיתי לעצמי להכנס לבועת אהבה, אולי כי הוא דומה קצת לאקס שלי (רק קצת קצת, אין על האקס שלי), והרגשתי כ"כ תמימה ואני ומנותקת מפה, מהחיים המוזרים האלה שאני חייה. לא בריא לי דיכאון. זה לא אני. לא ציניות ולא התגוננות ולא ולא ולא. רק אהבה ופשטות ואושר צרוף ומנותק. מתוך זה, באמת לא איכפת לי מה אני עושה בחיים (בגבולות הסביר), זה ממצה את כולי.

אולי אני לא בנאדם שלם. אולי החלק הרגשי והשכלי שלי לא מתואמים, לא באותו גיל. אולי השאיפה לחזור לרחם היא הרגש שתקוע לו אי שם כמה שנים טובות אחורה מאז שיונתן הראשון עזב אותי וחשבתי שאמות מדיכאון. וההתפתחות הראציונאלית היא כזאת בעולם שבו אני מרגישה רדופה, לא קשורה, לא מסופקת. אולי זה סתם בגלל הלילה הזה, שכנראה לא יחזור על עצמו.

לא נוח לי הג'ינגול הזה- בינו לבין "רגש". לפני שרגש התקשר הרגשתי נוח מאוד.

אבא שלי אומר שאני חושבת יותר מדי.

הוא לא היחיד.

 

אני חושבת שביום שלישי אני אפגש עם רגש וזה יהיה המפגש האחרון לבינתיים. לפחות עד שהוא שהמע' יחסים שלו תסתיים. אני לא מרגישה נוח בתוך כל זה ולא נראה לי שזה  בריא לשנינו האמוציונאליות הזאת שאין לה מקום.

אח"כ נראה.

לא טוב לי שהוא מתגעגע אלי, ומקנא, ומפנטז, ומתייסר.

 

 

קיבלתי. איזה תזמון מוזר.

כבר שכחתי שדברים כאלה קורים.

טוב נו.

המחזוריות הזאת.

זה אומר שעבר חודש מאז ששכבתי עם הפילוסוף. הממ.

 

בקיצור, אני אחזור לי להשתבלל במיטה שלי, בתקווה שאח"כ אני ארגיש קצת יותר טוב. ואנקה את האנשים האלה מהחיים שלי.

הבנתי בלילה כמה אני כן צריכה מישהו בחיים שלי. אבל מהסוג שנשאר.

 

עוד מעט אני אתפכח ואחזור לעצמי ולא אכתוב יותר על אהבה (כמה עגום שזה נשמע).

בינתיים אני הולכת לאכול משהו וחוזרת למיטה (כמה פעמים כתבתי את המשפט הזה בפוסטים האחרונים?)

 

יום טוב.....

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 22/2/2004 13:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צומפי ב-22/2/2004 14:39



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)