לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הִרְהוּרִים שֶׁבֵּינְתַיִם



כינוי:  מִיקַה רוֹבּ

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

קונג


 

אני מרגישה נורא. התעוררתי בשמונה וחצי בבוקר, עצובה מאוד, מתגעגעת מאוד, ומאז זה לא הולך ומשתפר. כבר שעות שאני יושבת מול המחשב, בוהה במסך. שיא היום היה טיגון חביתה.

 

לפי התכנון הייתי אמורה לסיים כבר איזה פרק או שניים בעבודה שלי, כל היום לשבת ולכתוב, לנצל את שעות היום, כן.

אבל השעות האלה עמוסות ברעש ואור ופרטים, והסחות הדעת לא אמיתיות, ומספיקות רק כדי להשאיר אותי בוהה.

 

בינתיים כולם מכירים את כולם. זה מוזר ולא בהכרח משנה.

אני מרגישה כ"כ מבוגרת כאילו זה ממש לא אפשרי שעוד שבוע בדיוק יהיה לי יום-הולדת, וסביר שאהיה בדיכאון.

והוא עדיין לא עונה לי, ולכלב יש יום-הולדת מחר, ותיכף אלך לחפש לו קוֹנג* וחטיפים ממש טעימים לשים בתוכו. היתה המלצה סוחפת על החטיפים הממולאים של פדיגרי, אבל ראיתי שיש בהם המון צבעי מאכל.

אני מקווה שכל העניין הזה לא יגמר רע, אני פשוט רוצה לראות את הכלב שלי.

 

 

אני יוצאת לדרך, כן.

 

 

 

*זה קונג, וככה משתמשים בו. טכנית גם זה קונג (ביסקוויטים), גם זה, עוד אופציה, ותצטרכו לסמוך עלי שיש עוד ועוד, וכן, כולם נראים כמו צעצועי מין.

 

 

נכתב על ידי מִיקַה רוֹבּ , 8/6/2006 16:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דריה ב-12/6/2006 23:38



20,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , נשיות , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למִיקַה רוֹבּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מִיקַה רוֹבּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)